۰ نفر

چهارشنبه طرح الزام شهرداری به ارائه خدمات به کارکنان بررسی می‌شود

۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
کد خبر: 226756
چهارشنبه طرح الزام شهرداری به ارائه خدمات به کارکنان بررسی می‌شود

یک فوریت طرح اصلاحیه الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه در صحن علنی شورا رای نیاورد و بررسی ان به جلسه کمیسیون تخصصی روز چهارشنبه موکول شد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ اعضای شورای شهر بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه» را مورد بررسی قرار دادند که با رای نیاوردن این طرح، بررسی آن به جلسه کمیسیون تخصصی روز چهارشنبه در این خصوص موکول شد.

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر در خصوص این طرح گفت: در سال ۸۴ شورای شهر، شهرداری را ملزم به تهیه و ابلاغ خدمات فرهنگی و اجتماعی شهرداری به کارکنان خود کرد که در عمل براساس برخی رفتار بی ضابطه انجام شد و برخی املاک مشکل آفرین از درون این آیین نامه ها بیرون آمد.

وی افزود: ۱۲ سال می گذرد و عملکرد و گزارشی در این خصوص از سوی شهرداری به شورا ارائه نشده است.

حبیب زاده ادامه داد: شهرداری تهران موظف است که گزارش عملکرد از سال ۸۵ تا پایان ۹۵ از جمله املاک واگذار شده و لایحه مذکور را ارائه کند.

مرتضی الویری به عنوان مخالف این طرح گفت:  در خصوص ساماندهی امکانات ورزشی و فرهنگی که به کارمندان داده می شود و ارائه گزارش ۶ ماهه عملکرد شهرداری در این موارد از شورای قبل مصوبه وجود دارد و الزامی به مصوبه جدید نداریم.

ابراهیم امینی به عنوان موافق این طرح نیز گفت: قانونی در این مورد وجود داشته و اختیاراتی را به شهرداری داده که خیلی از مفسده ها به خاطر این موضوع است.

وی ادامه داد: مشکل این قانون نبودن نظارت شورا برعملکرد شهرداری در این خصوص است که این قضیه مورد بحث جلسه است.

در پایان این طرح در صحن علنی رای نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوط بازگشت.