۰ نفر

هاشمی: منعی برای فعالیت در دانشگاه آزاد و شورای شهر ندارم

۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
کد خبر: 215095
هاشمی: منعی برای فعالیت در دانشگاه آزاد و شورای شهر ندارم

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور در پست‌های دانشگاهی مانعی برای فعالیت در شورای شهر تهران نیست،‌ گفت: من تلاش می‌کنم تا تمام زمان خود را صرف شهر کنم ولی تا انتخاب فردی مناسب برای زیرمجموعه معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، این سمت را برعهده دارم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محسن هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به این سوال که علاوه بر فعالیت به عنوان رئیس‌ شورای شهر، آیا همچنان در سمت قبلی خود در دانشگاه آزاد اسلامی(معاونت عمرانی) حضور خواهید داشت، اظهار کرد: فعالیت در پست‌های دانشگاهی ممانعت قانونی برای ریاست شورای شهر ایجاد نمی‌کند؛ البته من به دلیل اینکه می‌خواهم تمام وقت خود را صرف شهر تهران کنم، فرصت نمی‌کنم تا در هر دو پست فعالیت کنم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جلسه‌ای که با دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌‌ است، اضافه کرد: از زمان ریاست قبلی دانشگاه قرار بر این بود تا تعداد معاونت‌ها از بالا تعدیل شود، که در خصوص چارت جدید بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه تاپ‌چارت جدید آماده شده است، تاکید کرد: هنوز زیرمجموعه‌های چارت جدید قطعی نشده است و قرار شد تا زمانی که زیرمجموعه‌های چارت آماده می‌شوند، من نیز نگاهی به معاونت عمرانی داشته باشم و پس از آن رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردی مناسب را برای فعالیت در این سمت انتخاب کنند.