۰ نفر

در مراسم بزرگداشت روز پاسدار؛

رییسی: کارنامه سپاه درخشان و افتخار آمیز است / دشمنان بارها اقتدار مردم و نیروهای مسلح ما را دیده اند

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 703044
رییسی: کارنامه سپاه درخشان و افتخار آمیز است / دشمنان بارها اقتدار مردم و نیروهای مسلح ما را دیده اند

رییس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز پاسدار گفت‌: دشمنان با وجود اشتباهات متعدد هنوز نیز برای برپایی آشوب در منطقه تلاش می‌کنند و با تحریک برخی کشورها برای خود پایگاه برپا کنند، این درحالی که سخت در اشتباهند و بارها اقتدار مردم و نیروهای مسلح ما را دیده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی، در دیدار با سبزپوشان ولایت علوی به مناسبت روز پاسدار، با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) به همه مسلمانان و آزادگان جهان گفت: خداوند را شاکرم که در روز پاسدار در سرزمین ایستادگی در مقابل دشمنان و در حضور پاسداران عزیز مدافع امنیت و استقلال کشور هستم.

رییس جمهور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به عنوان نیرویی پرتلاش و کارآمد در دفاع از دین، قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از سرزمین ایران رشادت و شجاعت به خرج داده و کارنامه درخشان و افتخارآمیزی در دفاع از انقلاب اسلامی، کمک مومنانه به مردم در رخدادهای مختلف و احداث زیربناها و زیرساخت‌های کشور داشته است.

رییس جمهور گفت: همه ذرات عالم تقدس خود را از خدای متعال می‌گیرند و اگر قرار بر تقدیس جایگاهی باشد باید دید این جایگاه و نهاد چقدر ارتباط با خدای متعال دارد و در این راستا نیروهای مسلح ما و سپاه پاسداران تقدس خود را از هدف والای انقلاب و خدای متعال می گیرند و با نیروهای مسلح سایر کشورها متفاوت‌اند.

رییسی با اشاره به رشادت‌ها و افتخارآفرینی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ‌کشور تاکید کرد: تلاش و مجاهدت رزمندگان باعث شده دشمنان امروز از نام سپاه نیز هراسان هستند.

رییس قوه مجریه با اشاره به شکست دشمن در محاسبات تصریح کرد: دشمنان مفتضحانه در جنگ روانی و رسانه‌ای بر علیه ملت ایران شکست خوردند و عدم همراهی مردم با نقشه‌های دشمن نشان دهنده این شکست است و نمود بارز همراهی مردم با انقلاب در ۲۲بهمن ماه امسال بود.

رییسی ضمن تمجید از فعالیت نیروهای سپاه در منطقه شمالغرب افزود: قرارگاه پر افتخار حمزه سیدالشهدا علیه السلام در طول سالهای اخیر افتخار آفرید و امسال نیز با اقدامات مناسب و کوبنده در جهت تامین امنیت منطقه درخشان عمل کرد.

دشمنان با تحریک برخی کشورها به دنبال برپایی پایگاه هستند

رییسی: کارنامه سپاه درخشان و افتخار آمیز است

رییس جمهور ضمن یادآوری شکست‌های متعدد دشمنان در منطقه تصریح کرد: باوجود اشتباهات متعدد هنوز هم دارند در منطقه تلاش میکنند آشوب برپا کنند و با تحریک برخی کشورها برای خود پایگاه برپا کنند، این درحالی که سخت در اشتباه اند و بارها اقتدار نیروهای مسلح ما و مردم را دیده‌اند.

وی با اشاره به اعتراف دشمنان به قدرت نظامی ایران افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز قوی‌تر از همیشه است.

رییسی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران امروز در آماده ترین و مجهزترین زمان خود قرار دارد و دشمن در ضعیف‌ترین موقعیت خود واقع شده است.

رییس جمهور گفت: با رهبری حکیمانه حضرت اقا و بصیرت و همراهی مردم عزیز راه خود را با قدرت ادامه میدهیم و به دشمنان می گوییم ؛ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست /عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

وی ادامه داد: چندی پیش برخی پیام‌ها از سوی تعدادی از کشورهای اروپایی به ما ارسال شده بود که نشان می‌داد دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند، در حالی که به فرموده رهبری معظم انقلاب این نظام به مثابه درخت تناور و استواری است که با این تکانه‌ها به لرزه نخواهد آمد.

رییس جمهور تاکید ‌کرد: هرکس در هرکجای عالم، چه خارج و چه داخل کشور و در هر سازمان و نهاد، چه آشکار و چه پنهان نسبت به این انقلاب و نظام نیت سو داشته باشد و بخواهد شیطنت کند و با فساد نظام را تهدید کند، محکوم به شکست است و این به این دلیل است که ذات نظام و هاضمه نظام پاک است.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: ممکن است در یک اداره یا نهادی فردی فاسد وجود داشته باشد و کسانی سواستفاده کنند اما هاضمه نظام اسلامی ضدفساد است و ناپاکی را نمیپذیرد و هر ناسالمی و ناپاکی در هرلباسی در هر جایگاهی در این نظام محکوم به نابودی است.