۰ نفر

اسلامی خبر داد؛

نیروگاه اتمی کارون ساخته می شود

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبر: 703013
نیروگاه اتمی کارون ساخته می شود

رییس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: نیروگاه اتمی کارون با توان داخلی در استان خوزستان احداث می‌شود تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت سرلشکر شهید حسین خرازی در شهر دارخوین شادگان با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران به معنای حقیقی کلمه کوردل هستند، افزود: آن‌ها فکر می‌کنند با فتنه‌گری می‌توانند جریان حرکت و پیشرفت موفق جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

وی اظهار کرد: امروز تمام اسلام در برابر همه قوای شرک قرار گرفته است و برای پیروزی جامعه، روحیه شهادت و ایثارگری نیاز است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچگاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود داشتند.

اسلامی بیان‌کرد: تک تک شهدای دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود و نسل جدید با راه و روش شهدا و وابستگی به قرآن و اهل بیت (ع) آشنا شوند و زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

وی افزود: مردم ایران عشق به اسلام و مقام معظم رهبری دارند و در تمامی صحنه با حضور خود این مهم را ثابت کردند.

اسلامی با اشاره به نیروگاه شهر دارخوین گفت: شهر دارخوین میعادگاه شهداست و هزاران شهید در این منطقه جانشان را برای حفاظت از کشور اهدا کردند.

وی بیان‌کرد: به پاسداشت یاد شهدا، نیروگاه اتمی کارون که ثبت جهانی است با توان داخلی در این منطقه احداث خواهد شد تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.