۰ نفر

وزیر دفاع: حمله پهپادی به اصفهان، از روی «ضعف دشمن» است

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبر: 701523
وزیر دفاع: حمله پهپادی به اصفهان، از روی «ضعف دشمن» است

امیر آشتیانی گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره حمله پهپادی در اصفهان، تصریح کرد: این دست اتفاقات دائما در بسیاری از کشورها ممکن است پیش بیاید. دشمنان ما از روی ضعف است که هر کاری می‌کنند چرا که پیشرفت و اقتدار ما را نمی‌توانند تحمل کنند و دست به کارهای ایذایی این‌چنینی می‌زنند که خیلی هم مهم نیست و نتیجه‌ای هم که نگرفنند.

وی در جمع خبرنگاران افزود: نسبت به شناسایی عوامل این حادثه هم در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.

امیر آشتیانی اظهار کرد: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده، یک رشد قابل‌ملاحظه در همه ابعاد داشته است.

وی گفت: در تولید حدوداً سه برابر نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته، در صادرات هم حدوداً پنج‌برابر افزایش را شاهد بوده است. حرکت‌هایی که در وزارت دفاع طراحی کردیم جهشی است.

وزیر دفاع یادآور شد: شرایط ما در حوزه صنعت دفاعی بسیار ایده‌آل است و نیروهای مسلح ما با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و ما نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم آنان را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم.

آشتیانی ادامه داد: هم نیروهای مسلح و هم ما در سایر جبهه‌هایی که داریم کمک می‌کنیم تلاش داریم که با تقویت امور به بحث دفاع کمک کنیم.