۰ نفر

پخش اعترافات جاسوس دستگیر شده موساد از تلویزیون

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 681680
پخش اعترافات جاسوس دستگیر شده موساد از تلویزیون

جاسوس موساد در اعترافات خود با اشاره به تبلیغ استخدام در فضای مجازی اظهار می‌کند: در اینترنت تبلیغی مبنی بر استخدام ایرانیان مشاهده کردم که متعلق به سرویس‌های اسرائیل بود، این تبلیغ باعث کنجکاویم شد و به سمت این کار کشیده شدم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه کرمان به جرمش اعتراف می‌کرد با اشاره به ارسال درخواستی برای موساد از طریق ایمیل عنوان می‌کند: از آن لحظه که این ایمیل را ارسال کردم دیدم که راه برگشتی ندارم و باید ادامه بدهم. پس از مدتی شماره کارشناسی برایم ارسال شد و کد ارسالی را حفظ کردم.

به گفته جاسوس موساد، برای جلب رضایت طرف مقابل اعلام کرده که آمادگی انجام هرنوع اقدامی در راستای اهداف سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ایران را دارد؛ به همین جهت تمام مدارک هویتی خود را برای افسران سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ارسال می‌کند.

وی به موساد تاکید می‌کند که در انتخاب راهش مصمم است، سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل پس از برقراری اطلاعات اولیه، تکمیل فرم عضویت و جلب اعتماد او، فرد نشان شده را به بسترهای به ظاهر امن با قابلیت رمزنگاری به پیام‌ رسان‌هایی نظیر واتساپ، اینستاگرام و تلگرام ترغیب و در نهایت به فضای دارک وب هدایت کردند.

جاسوس موساد با بیان اینکه از صفحه ناشناس استفاده و پیام‌ ها را برای اطمینان از عدم شناسایی دوطرفه پاک می‌ کردم، ادامه می‌دهد: از روزی که این فرم را پر کردم همیشه در نگرانی بودم و می‌ترسیدم؛ می‌دانستم زندگی من تباه شده و خواب و خوراک نداشتم.

به گفته روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ باوجود آموزش‌های اولیه ارتباط‌گیری به اصطلاح امن در فضای مجازی توسط افسران خبره سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هیچ چیز از دید پاسداران گمنام امام زمان (عج) پنهان نمی‌ماند و تمامی مکالمات و ارتباطات در فضای مجازی تحت رصد اطلاعاتی قرار می‌گیرد.

این جاسوس از ترس خود از زمان قدم گذاشتن در این مسیر سخن می گوید و می‌افزاید: در مسیری بی‌بازگشت گام نهاده بودم و زندگیم تباه شده بود و می‌دانستم وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سراغم خواهند آمد لذا همواره در ترس و شک به سر می‌بردم.

طبق گفته روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، پیشنهاد سفر به یکی از کشورهای ایستگاه رژیم صهیونیستی برای آموزش‌های تکمیلی به سوژه داده می‌شود اما سربازان گمنام کلیه رفت و آمدها و ارتباطات این فرد از طرق مختلف را رصد کرده و اشراف کامل به آن داشته‌اند.

برپایه این گزارش، آخرین ارتباط گرفته می‌شود او که قبلا سابقه خروج از مبادی رسمی به اربیل عراق و هرات افغانستان داشته از بین گزینه‌های پیشنهادی دشمن، ترکیه را انتخاب می‌کند و سربازان گمنان امام زمان (عج) در یک اقدام پیش‌دستانه او را دستگیر و مُهر پایانی بر صفحه کتاب بی‌پایان شکست‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ایران می‌زنند.

جاسوس موساد می‌گوید: تصمیم گرفتم به کنسولگری اسرائیل در ترکیه بروم و به همه می‌گفتم به ترکیه برای گرفتن نمایندگی یک شرکت می‌روم، پیامی به سرویس جاسوسی دادم که دارم به ترکیه می‌آیم اما روز بعدش توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شدم.