۰ نفر

نماینده رهبر معظم انقلاب:

خسارت های اخیر سیستان و بلوچستان رهبر معظم انقلاب را آزرده خاطر نمود / این استان به عنوان جلوه گاه وحدت شناخته می شود

۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبر: 681519
 خسارت های اخیر سیستان و بلوچستان رهبر معظم انقلاب را آزرده خاطر نمود / این استان به عنوان جلوه گاه وحدت شناخته می شود

نماینده رهبر معظم انقلاب در سفر به منطقه سیستان بیان کرد: با هوشمندی و بصیرت و ولایت‌پذیری شما مردم سیستان و بلوچستان این منطقه وحدت خود را حفظ و مسئولان نیز این منطقه را قوی تر و بهتر از قبل خواهند ساخت، مردم منطقه سیستان و در کل استان این بشارت را دادند که پای ولایت خود ایستاده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، نماینده رهبر معظم انقلاب امروز در جمع مردم سیستان  اظهار کرد: دشمنان به واسطه اغتشاشاگران داخلی محکم وارد میدان شده و با شکست مفتضحانه دیگری روبرو شدند و ملت ایران بار دیگر با ولایتمداری دشمنان خون خوار را ناکام گذاشتند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه گفت: سلام مقام معظم رهبری را به شما عزیزان می‌رسانیم.

وی افزود: حضور پرشور شما نشان از وحدت و همدلی مردم منطقه و عشق و ارادت آن‌ها به مقام معظم رهبری است، توفیق شد تا با تدبیر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خدمت شما برسیم.

وی ادامه داد: این جلسه با چنین اجتماعی به نحوی میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است، استکبار جهانی در اوج خشم و عصبانیت نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و به فضل خداوند متعال گریبان استکبار جهانی و جاهلیت ندارند و آمریکای جهان‌خوار و صهیونیست‌های تبهکار را گرفته‌ایم و باور نمی‌کردند زمانی این چنین از ناحیه ملتی که روی او هیچ حسابی نمی‌کردند موجودیشان به مخاطره بیفتد، آنها روزهای سختی دارند و قدرتشان رو به افول است.

نماینده رهبر معظم انقلاب افزود: در آینده جهان آمریکا منزوی است و جوانان آینده ساز ما باید به این فکر کند که برای شرایط آینده جایگاه ایران اسلامی کجاست و باید نگاه تمدنی داشته باشیم و ایران باید در آینده تحولات جایگاه عظیمی داشته باشد.

وی بیان کرد: برای همین در ماجراهای اخیر دشمن توجه ویژه‌ای به جوانان و نوجوانان داشت و بحث حجاب را مطرح و دروغی را به نظام مطرح کردند و ظرف ۲۰روز ۱۷ هزار دروغ علیه نظام و انقلاب را در فضای مجازی منتشر کردند اما مردم جواب محکمی دادند.

حاج علی اکبری اضافه کرد: اغتشاشگران محکم وارد میدان شدند اما خیلی زود دست آن‌ها رو شد آن هم زمانی که سمت ارزش‌ها رفتند و به ساحت قرآن جسارت کردند و وقتی سخن از براندازی کردند مشخص شد که منشا آن‌ها از کجاست و ملت ایران راه خود را جدا و عده ای که دچار ابهام شده بودند خیلی زود متوجه و فاصله گرفتند و دشمن با شکست مفتضحانه دیگری روبرو شد و ملت ایران بار دیگر با ولایتمداری دشمنان خون خوار را مفتضحانه شکست داد.

وی گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان، شیعه و سنی با همان تنوعی که دارند ایستاده و دشمن را در این استان نا امید کردند اگرچه خسارت‌های استان  سنگین و رهبر انقلاب را آزرده خاطر نمود و حضور ما به همین جهت بود و حضرت آقا سیستان و بلوچستان را به خوبی شناخته از ظرفیت‌ها مظلومیتها سختی ها و دشواری های منطقه به خوبی آگاهند لذا ما آمدیم تا سلام ایشان را رسانده و به خاطر دشواری‌های پیش آمده با خانواده‌ شهدا و جانبازان دیدار کنیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: منطقه شما به عنوان جلوه‌گاه وحدت شناخته می‌شود و دشمنان نمی‌توانند و نخواهند توانست به اهداف خود برسند و آنچه رهبر ما را بیشتر نگران می‌کند این است که سرمایه بزرگ منطقه که وحدت عمیق و ناگسستنی در منطقه شما هست بخواهند به این آسیب بزنند رهبر عزیزمان را نگران خواهد کرد.