۰ نفر

فرمانده انتظامی البرز: نیرو‌های ما به هیچ وجه در مدارس برای دستگیری حاضر نشده اند

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰
کد خبر: 674560
فرمانده انتظامی البرز: نیرو‌های ما به هیچ وجه در مدارس برای دستگیری حاضر نشده اند

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تکذیب خبر رسانه ها مبنی حضور مأموران پلیس البرز در مدارس و دستگیری دانش آموزان گفت: علی رغم موج سواری دشمنان و سوء استفاده از هیجان دانش آموزان، به هیچ وجه نیروهای ما به مدارس برای دستگیری حاضر نشده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در دیدار با مسؤولان اداره آموزش و پرورش استان البرز، گفت: در هفته‌های اخیر حمایت‌های مردم از خادمان خود در فرماندهی انتظامی کشور روح تازه ای بر کالبد مجموعه انتظامی دمید و باعث ارتقاء روحیه کارکنان برای خدمات رسانی مضاعف و تامین امنیت شهروندان شد.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر حقیقتاً کارکنان انتظامی برای امنیت مردم سنگ تمام گذاشتند، افزود: در این ایام با صحنه‌های ماندگاری مواجه شدیم که یادآور روزهای جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای این کشور بود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس در برخورد با اغتشاشگران نهایت صعه صدر را به کار گرفته و به هیچ وجه از سلاح های خطرناک استفاده نکرده است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازمان انتظامی در روزهای اخیر مظلوم واقع شده و علیرغم وارد آمدن صدمات سنگین به کارکنان انتظامی و کشف تعداد قابل توجهی کوکتول مولوتوف و سلاح های خطرناک از افراد دستگیر شده، به هیچ وجه اجازه ندادیم تا برخورد های سخت با معترضان و اغتشاشگران صورت بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: دشمن و ضد انقلاب تمام تلاش خود را در روزهای اخیر برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته بود، اما غافل از اینکه با بصیرت مردم به هیچ وجه نخواهند توانست بر روی افکار عمومی کشور مسلط شوند و فقط با دست نشانده های خود اقدام به اغتشاشات کوچکی در نقاط مختلف کشور کردند.

محمدیان ضمن تکذیب خبر رسانه ها مبنی حضور مأموران پلیس البرز در مدارس و دستگیری دانش آموزان گفت: علی رغم موج سواری دشمنان و سوء استفاده از هیجان دانش آموزان، به هیچ وجه نیروهای ما به مدارس برای دستگیری حاضر نشده اند.

ارشد ترین مقام انتظامی استان البرز یادآور شد: برابر اطلاعات به دست آمده از افراد دستگیر شده، افراد قابل توجهی از دست نشانده‌های معاندان آموزش‌های حرفه‌ای ایجاد اغتشاش را فرا گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد که دروغ های دشمنان باعث از بین رفتن آبروی نداشته رسانه‌های معاند شده و به هیچ وجه مردم بصیر کشور در دام این افراد گرفتار نخواهند شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر روشنگری برای جوانان و نوجوانان و آگاه سازی آنها از نقشه های شوم دشمنان برای کشور، در پایان خاطر نشان کرد: همچون گذشته کارشناسان انتظامی در حوزه برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه های مختلف از جمله آسیب های فضای مجازی و مواد مخدر با آموزش و پرورش همکاری خواهند داشت.