۰ نفر

امام جمعه موقت اهواز:

سرعت پیشرفت علمی ایران چهار برابر متوسط جهانی است / امروز هیچ کشوری حتی آمریکا جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶
کد خبر: 653740
سرعت پیشرفت علمی ایران چهار برابر متوسط جهانی است / امروز هیچ کشوری حتی آمریکا جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد

امام جمعه اهواز گفت: ایران اکنون جزو ابرقدرت‌های جهان است و از تهدیدی دشمن نمی‌هراسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، میراحمدرضا حاجتی روز شنبه در همایش غدیر که با حضور جمعی از مردم شادگان در مسجد جامع این شهر برگزار شد،بیان کرد: امروز ایران اسلامی به استقلال و آزادی رسیده و هیچ کشوری مانند ایران اقتدار و امنیت ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت علمی ایران گفت: سرعت پیشرفت علمی ایران چهار برابر متوسط جهانی است، و وجود بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان گواه پیشرفت علمی ایران است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی بیان کرد: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی به درجه‌ای رسیده که هیچ کشوری حتی آمریکا جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

عید غدیر از تمام مناسبت‌های سال مهمتر است

وی با بیان اینکه همه ما باید با الگو گرفتن از واقعه غدیرخم، در راه خدمت به مکتب والای اسلام گام برداریم، افزود: بدون تردید قدم برداشتن در مسیر تبیین و ترویج ارزش‌ها و معارف دینی، دارای اجر و پاداشی عظیم در نزد خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، عید غدیرخم از تمامی مناسبت‌های سال مهمتر است، گفت: احیا و بزرگداشت غدیر، از واجب ترین کارها و سرچشمه تمام مناسک الهی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه با ترویج و تبیین غدیرخم در جامعه، دین خدا را یاری کرده‌ایم و نباید نسبت به این مساله حساس کم توجه و بی‌تفاوت باشیم، ادامه داد: از عید قربان تا عید غدیر و همچنین روز غدیرخم، دارای اعمال و مناسکی است که باید با شور و شوق برگزار شود.