۰ نفر

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمایندگان مجلس از پاسخ های خاندوزی قانع شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۵
کد خبر: 634331
نمایندگان مجلس از پاسخ های خاندوزی قانع شدند

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اقناع نمایندگان در طرح سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سیدکاظم موسوی در توضیح نشست عصر کمیسیون اقتصاد مجلس به خبرنگاران گفت: سوال ۶ تن از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی در حوزه‌های بانکی،  گمرکات و مناطق آزاد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: محمد کعب عمیر نماینده شوش، سیدمجتبی محفوظی نماینده اهواز، محمودزاده نماینده مهاباد، محمدحسن آصفری نماینده اراک، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و جلیل مختار نماینده آبادان سوال های خود را در خصوص عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، برنامه عملی وزارت اقتصاد برای جلوگیری از رویه افزایش تورم، انتقال منابع مالی پتروشیمی مهاباد به بانک های پایتخت، عملکرد شبکه بانکی در مورد وام مسکن و وام خُرد و ... مطرح کردند.

وی تصریح کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونانش در حوزه های مختلف پاسخ هایی را در خصوص سوالات بیان کردند که تا حدودی برای نمایندگان مجلس قانع کننده بود و در ادامه نمایندگان مهلت دو ماهه ای را برای انجام برخی امور در رابطه با حل مشکلات به خاندوزی دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد وزیر امور اقتصادی و دارایی در بحث مشکلات گمرکات استان خوزستان هفته آینده سفری به این استان داشته باشد تا از نزدیک و به صورت میدانی مسائل را مورد بحث و بررسی قرار دهد.