۰ نفر

سفر دختر قالیباف به ترکیه برای تهیه سیسمونی

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۸
کد خبر: 629505
سفر دختر قالیباف به ترکیه برای تهیه سیسمونی

آن‌طور که در فضای مجازی سروصدا کرده، خانواده قالیباف برای تهیه سیسمونی نوه رییس مجلس عازم ترکیه شده بودند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تازه نیوز، وحید اشتری شب گذشته در رشته‌توئیتی نوشت: چند تا از مسافران استانبول یک‌سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌اند.

همسر ایشان سرکارخانم زهرا مشیر را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان و یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.
از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ امروز معراج ‌از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)
پیشاپیش قدم نوه نورسیده را خدمت آقای قالیباف تبریک عرض می‌کنم.
ولی باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.
‌داریم ازین تناقض‌ها پاره می‌شویم.

سفر دختر قالیباف به ترکیه برای تهیه سیسمونی