۰ نفر

اسماعیلی؛

تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می شود

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۶
کد خبر: 628832
تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می شود

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: کار تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری فرآیند تصویب در مجلس شورای اسلامی طی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی مشاور و رییس دفتر رییس‌جمهور پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس که عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه نشست امروز بسیار صمیمی و سازنده بود، اظهار کرد: در این نشست مشترک جمعی از وزرا و تعدادی از نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و اعضای دولت و مجلس بر هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات اساسی کشور تأکید کردند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در این نشست مطرح شد، برنامه‌های مدنظر دولت در سال ۱۴۰۱ به ویژه تدوین برنامه هفتم توسعه بود که در دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری نیز بر تدوین این سند راهبردی تأکید شد که پنج سال آینده کشور را ریل‌گذاری می‌کند.

رییس دفتر رییس‌جمهور تصریح کرد:‌ در این جلسه درباره مهم‌ترین مسائلی که در تدوین این لایحه باید لحاظ شود بحث و تبادل‌نظر شد تا با مشارکت مجلس و دولت و مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، به زودی کار تدوین این لایحه آغاز می‌شود و امیدواریم تا پیش از پایان سالجاری فرآیند تصویب در مجلس شورای اسلامی طی شود.

اسماعیلی تأکید کرد: روحیه وحدت و همدلی بین مجلس و دولت حاکم است و در نشست امروز نیز این روحیه مشاهده می‌شد.

رییس دفتر رییس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تداوم این جلسات می‌تواند به پیشبرد امور و اجرای برنامه‌های مختلف جهت حل مشکلات کشور کمک کند و به طور قطع این جلسات تکرار خواهد شد.