۰ نفر

رییس جمهوری:

می توان کارهایی کرد که امسال در کشور فقر مطلق نداشته باشیم

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲
کد خبر: 623822
می توان کارهایی کرد که امسال در کشور فقر مطلق نداشته باشیم

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه کارگروه رفع فقر مطلق بر استمرار اقدامات حمایتی دولت برای رفع فقر مطلق تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جلسه کارگروه رفع فقر مطلق بعد از ظهر امروز - دوشنبه - به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی و با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون اول رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه رییس جمهور با اشاره به اقداماتی که از سوی دولت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ به ویژه ایام نوروز در مورد تامین حداقل نیازهای جامعه هدف انجام شده است، گفت: وجود فقر مطلق بر اساس معنای عرفی آن موجب رنجش خاطر و ایجاد مسوولیت سنگین برای دولتمردان است.

رییسی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور می‌توان با بسیج امکانات و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ اقداماتی انجام داد که در سال جاری در کشور فقر مطلق وجود نداشته باشد.

در این جلسه تصمیماتی در جهت استمرار اقدامات دولت در زمینه تامین نیازمندی‌های ضروری جامعه هدف اتخاذ و مقرر شد کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به شناسایی و اقدامات حمایتی در خصوص این قبیل افراد انجام دهد.