۰ نفر

بودجه زمان بر است؛

جلسات مجلس در شیفت سوم

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۵۱
کد خبر: 613848
جلسات مجلس در شیفت سوم

نایب رییس مجلس از برگزاری جلسه علنی مجلس در روز پنج شنبه به منظور بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه دوم اسفند) قوه مقننه گفت: برخی همکاران تعهداتی داشتند که از سوی مجلس در جلساتی شرکت کنند، از این رو مقرر است که جلسات صحن علنی تا ساعت ۱۸ برگزار شود اما در صورت نیاز ناچار به برگزاری شیفت شب نیز خواهیم بود زیرا از یک سو زمان باید مدیریت شود و از سوی دیگر باید بتوان از نظرات همکاران برای تنظیم بودجه مناسب برخوردار شد.

نایب رییس مجلس با بیان اینکه فعلا یک شیفت صبح و یک شیفت بعد از ظهر داریم، افزود: مجلس پنج‌شنبه بر اساس آیین‌نامه به صورت تک شیفت جلسه دارد اما در مورد شیفت های بعدی آن روز تصمیم گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیرو دستور صبح اگر اشکال یا ایرادی در گزارش کمیسیون تلفیق بود یا جمله‌ای از قلم افتاده بود تنها آنهایی که به صورت کتبی اعلام شده در کارگروه بررسی می‌شود.  بنابراین تقاضا می‌کنم این موضوعات به صورت مکتوب اعلام شود.

مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد اما از زمان آغاز بررسی بودجه ، مجلس بلاانقطاع تا پایان بررسی لایحه جلسه علنی دارد.