۰ نفر

نشست امروز درباره ارز ترجیحی مشورتی است

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸
کد خبر: 612693
نشست امروز درباره ارز ترجیحی مشورتی است

عضو هیات رییسه مجلس درباره موضوع نشست غیرعلنی امروز گفت: این نشست به منظور مشورت در خصوص ارز ترجیحی برگزار شده و هیچ گونه تصمیم‌گیری در این باره در دستورکار امروز مجلس و دولت نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره جزییات نشست غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: در این نشست سید مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی و مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در نشست غیرعلنی مجلس حضور دارند.

وی افزود: در این نشست روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی و همچنین ۵ نفر از نمایندگان مجلس به اظهارنظر می‌پردازند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: در این نشست تبادل نظر و تضارب آراء درباره ارز ترجیحی صورت می‌گیرد و بنا نیست که در این جلسه تصمیمی درباره ارز ترجیحی گرفته شود و این نشست صرفا یک گفت‌وگو بین دولت و مجلس و بیان استدلالات موافقان و مخالفات ارز ترجیحی است تا به یک فهم مشترک برسیم و هیچ گونه بنای تصمیم‌گیری در این نشست را‌‌‌‌‌‌‌‌ نداریم.