۰ نفر

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

ظرفیت‌ های تبلیغاتی برابر برای همه نامزد‌ های انتخابات

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵
کد خبر: 529975
ظرفیت‌ های تبلیغاتی برابر برای همه نامزد‌ های انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ظرفیت‌های تبلیغاتی به صورت برابر در اختیار همه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، اسماعیل موسوی در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان این که فصل تبلیغات انتخابات یکی از دوره‌های بسیار مهم انتخابات است، افزود: تبلیغات در ایجاد شور و هیجان و آماده شدن برای روز انتخابات، تأثیر فراوان دارد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا ادامه داد: ستاد انتخابات کشور به ستاد ملی کرونا پیشنهاد کرد شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه انتخابات را تدوین و تصویب کند که این اتفاق افتاد.
 موسوی افزود: بر اساس این شیوه نامه‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده، برای همه مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ، امکانی فراهم شد تا نامزد‌های انتخابات بتوانند تبلیغات داشته باشند.
وی اضافه کرد: در این شهر‌ها امکاناتی مانند ورزشگاه ها، مدارس، دانشگاه و دیگر مراکز به صورت برابر و عادلانه در اختیار همه نامزد‌ها قرار می‌گیرد تا توانمندی‌های خود را در دیدار با هواداران عرضه کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره ضمانت اجرایی شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: نظارت عالی این شیوه نامه‌ها بر عهده وزارت بهداشت است، اما وزارت کشور و ستاد انتخابات بر اساس ساختار خود بر همه امور تبلیغات نامزد‌ها نظارت لازم را خواهد داشت.
 موسوی به تشکیل هیات‌های بازرسی در وزارت کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره و اضافه کرد: هرگونه تبلیغات پیش از آغاز تبلیغات رسمی به مرجع مربوط از جمله ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی که در قوه قضائیه شکل گرفته است و شورای نگهبان، انتقال داده خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از آن که اسامی نامزد‌ها به صورت رسمی اعلام و منتشر شد، فرصت‌های تبلیغاتی نامزدها، ویژه‌تر رصد می‌شودو با تخلفات، برخورد‌های لازم انجام خواهد شد.