۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند؟

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبر: 527036
کدام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند؟

با دستور رسمی وزارت کشور، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس آنچه وزارت کشور پیشتر اعلام کرده بود، ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود. پنجاه و نه میلیون و سیصد و ده هزار و سیصد و هفت نفر، کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ هستند و آمار رأی‌اولی‌ها یک‌میلیون و سیصد و نود و دو هزار و صد و چهل و هشت نفر می‌باشد.

آخرین اخبار  ثبت‌نام از داوطلبان 

«وهاب عزیزی» دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با حضور در وزارت کشور برای داوطلبی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدحسن نامی ثبت نام کرد

امیر سرتیپ محمدحسن نامی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

نامی در دولت دهم به مدت حدود ۶ ماه به عنوان سرپرست و وزیر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.

محمد حسن نامی، وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد که از جمله نظامیانی است که نامزد انتخابات شده است.

310815_418

او در یک نشست خبری بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: تا زمانی که نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته اند، نه ستاد می‌زنم و نه اعضای کابینه‌ام را معرفی می‌کنم.

او ادامه داد: به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام ولی به لحاظ نوع تفکر اصولگرا هستم.

وزیر ارتباطات دولت دوم احمدی نژاد گفت: من مشورتی با احمدی‌نژاد برای نامزدی نکرده‌ام و ضرورتی هم نداشته است. عقبه من ارتش جمهوری اسلامی است.

سعید محمد ثبت‌نام کرد

سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

photo_2021-05-11_11-33-02

سعید محمد پس از ثبت نام به عنوان کاندیدا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: یکی از کارهایی که مورد نظرم بود در اول وقت اتفاق بیفتد و کاری خیر میدانستم، ثبت نام در انتخابات بود که این اقدام عزم جزم من را برای انتخابات نشان می دهد.

اولین سفیر ثبت‌نام کرد

سید وحید کریمی، سفیر پیشین ایران در نامبیا، با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اولین سفیر در انتخابات 1400 ثبت‌نام کرد

پیش از این رامین مهمانپرست، سفیر پیشین ایران در لیتوانی و سخنگوی وزارت خارجه و صادق خرازی، سفیر پیشین ایران در فرانسه و سازمان ملل برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام آمادگی کرده بودند.

حسین دهقان ثبت نام کرد

حسین دهقان جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

photo_2021-05-11_15-22-52

حسین دهقان، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: برنامه جمهوری اسلامی ایران بر اساس تعامل با کشورهای دوست و مسلمان خواهد بود. دولت من تن به مذاکره فرسایشی نخواهد داد.

محمدزارع فومنی ثبت‌ نام کرد 

محمدزارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

photo_2021-05-11_16-21-57

زارع فومنی پس از ثبت نام در نشست خبری گفت: یارانه ۳ میلیونی پرداخت می‌کنم. معاون اول خود را یک زن انتخاب می‌کنم. دست کسانی را که دزدی کردند کوتاه می‌کنم و سرمایه آنها را به مردم می‌دهم