۰ نفر

در دیدار با برخی مدیران رسانه‌ های اصلاح‌ طلب؛

رییسی: برای نامزدی انتخابات احساس بدهکاری به هیچ جریانی ندارم

۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبر: 536617
رییسی: برای نامزدی انتخابات احساس بدهکاری به هیچ جریانی ندارم

سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در زمینه ورود به عرصه انتخابات جز در محضر مقدس خداوند متعال، شهدا و مردم به هیچ جریان و گروه خاصی احساس بدهکاری نخواهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ از ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی، در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب برگزار شد،  سید ابراهیم رییسی گفت: لطف و حمایت ائتلاف‌ها و گروه‌ها از من و همچنین وجود برخی افرادی که قرار بود در انتخابات شرکت کنند و در میانه راه به حمایت از من پرداختند، سبب نمی‌شود که در صورت کسب رای مردم نسبت به مجموعه، گروه و یا عزیزی احساس بدهکاری کنم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ستاد ما به هیچ عنوان نماد دولت آینده نخواهد بود و نباید از روی ستاد نسبت به آینده دولت داوری کرد. ما نسبت به احدی در رابطه با آینده بدهکار نخواهیم بود و کسی حق سهم خواهی در این زمینه را ندارد.

رییسی خاطرنشان کرد: اگر رای مردم به من تعلق گرفت، شایسته سالاری در دولت به شکلی خواهد بود که دانشگاه، بازار و رسانه آن را باور داشته باشد.

وی تاکید کرد: انتقاد و نقدپذیری به اصلاح امور کمک می‌کند و اگر مدیری راه نقد و نقدپذیری را برای خود باز نگذاشت، اولین جفا را به خود و مجموعه‌اش کرده است چرا که نگفتن آسیب‌ها از سوی دیگران، سبب می‌شود که مدیر با خودش فکر کند که هم درست می‌اندیشیده و هم درست عمل می‌کرده است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ما طی دو سال گذشته نهایت همکاری را با وزرای دولت داشته‌ایم. زمانی به آقای روحانی گفتم من دو سال است که با همه وزرای شما در قوه قضاییه کار می‌کنم و جلسات مستمری می‌گذارم و مشکلی هم برای کار کردن حتی با وزرای دولت شما ندارم. شما یک روز در هیات دولت از آنها بپرسید که رییسی با شما چگونه کار می‌کند؟ به آقای روحانی گفتم ممکن است رویکرد من با شما متفاوت باشد اما با هیچ‌ یک از وزرای دولت مشکلی ندارم و کار می‌کنم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه برگزار می‌شود.