۰ نفر

رییس ستاد انتخابات استان تهران تشریح کرد؛

جزییات آغاز و پایان تبلیغات کاندیدا‌های انتخاباتی

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 534767
جزییات آغاز و پایان تبلیغات کاندیدا‌های انتخاباتی

حسن بیگی گفت: همه اقلام و تعرفه‌های انتخاباتی توزیع شده و در مکان‌های مخصوص در فرمانداری‌ها تا روز برگزاری انتخابات محفوظ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شکراله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آغاز فرایند تبلیغات شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس از بیستم خرداد ماه اظهار کرد: اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی طبق جدول زمان بندی شده می‌بایست تا ۱۹ خرداد توسط فرمانداران منتشر شود.

وی افزود: همه اقلام و تعرفه‌های انتخاباتی توزیع شده و در مکان‌های مخصوص در فرمانداری‌ها تا روز برگزاری انتخابات محفوظ است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خاطر نشان کرد: عملا تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در زمان قانونی و مقرر از بیستم خرداد آغاز تا ۲۶خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ این در حالی است که روز ۲۷خرداد ماه و بیست و چهار ساعت قبل از آغاز انتخابات تبلیغات ممنون است.

حسن بیگی در مرد انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان نیز گفت: تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری از ۷ خرداد آغاز شده و تبلیغات میان دوره‌ای مجلس خبرگان نیز از سیزدهم آغاز شده است که تا ۲۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش پررنگ فضای مجازی در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: به واسطه شرایط کرونایی در این دوره تبلیغات بیشتر در فضای مجازی بوده است و کمتر شاهد برگزاری جلسات و تبلیغات حضوری نامزد‌ها هستیم.