۰ نفر

پس از پایان مناظره‌؛

رییسی: مشارکت مردم در اداره امور کشور محور حتمی دولت آینده است

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱:۲۵
کد خبر: 534608
رییسی: مشارکت مردم در اداره امور کشور محور حتمی دولت آینده است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همه بدانند که مشارکت مردم نه فقط در رأی دادن بلکه در اداره امور از محورهای حتمی دولت آینده خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه‌های مردم محور اصلی بحث ما است چرا که مردم در معیشت‌شان دغدغه دارند.

وی بیان کرد: همچنین مردم در مسائل مربوط به کسب و کار خود مشکلاتی دارند و علاوه بر این مشکلاتی در حوزه زنان، دختران، ورزشکاران، معلمان، کشاورزان و فرهنگیان وجود دارد و ما برای تمام بخش‌های کشور با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم، برنامه داریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: البته برنامه را نمی‌توان در یک فرصت محدود توضیح داد اما برای مردم باید بگویم که ما برای همه بخش‌های کشور برنامه داریم و اگر رأی مردم به بنده تعلق بگیرد، به عنوان خدمتگزار آنان این برنامه‌ها را عملیاتی می‌کنم.

رییسی تاکید کرد: همچنین از فرهیختگان و صاحب نظران با هر گرایش جناحی استفاده خواهد شد و مهم این است که این افراد به مردم، انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و گرفتاری سفره مردم فکر کنند و در این صورت همه عزیزان ما خواهند بود.

رییسی اظهار داشت: همه بدانند که مشارکت مردم نه فقط در رأی دادن بلکه در اداره امور از محورهای حتمی دولت آینده خواهد بود.