۰ نفر

پس از پایان مناظره‌؛

مهرعلیزاده: واکسیناسیون سراسری را در عرض سه ماه انجام می دهم

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱:۰۵
کد خبر: 534605
مهرعلیزاده: واکسیناسیون سراسری را در عرض سه ماه انجام می دهم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سه مطلب اصلی را در مناظره با مردم مطرح کردم، گفت: اعلام کردم،واکسیناسیون سراسری را در عرض سه ماه انجام می‌دهم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من در این مناظره سعی کردم بخش‌های قابل توجهی از برنامه‌ام را اعلام کنم و موفق هم شدم زیرا مناظره گذشته نوع سوالات و فضای مناظره طوری بود که امکان ارائه برنامه را نداد و من سعی کردم که بخشی از برنامه خود را به مردم عرضه کنم.

وی گفت: سه مطلب اصلی را در این مناظره به عنوان سه وعده مشخص به مردم دادم. یکی بیمه همگانی رایگان تکمیلی که از وظایف دولت ها است تا به مردم ارائه کنند، دوم یک صندوق درآمد پایدار برای افراد بیکار و بدون شغل که این کار هم باید انجام شود تا زمانی که مردم به اشتغال پایدار برسند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سوم مساله کرونا بود که اعلام کردم در عرض سه ماه واکسیناسیون را انجام خواهم داد؛ این شاید در ذهن عده‌ای مدت زمان کوتاهی بیاید اما قابلیت اجرا دارد چرا که واکسن داخلی نیز در حال تولید است و به بازار خواهد آمد.

مهرعلیزاده تاکید کرد: امکان واردات واکسن فراهم شده است و بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه فعال باشد. امیدوارم زمستان امن و سالمی برای مردم عزیز داشته باشیم.