۰ نفر

کدخدایی: به زودی نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام می‌ کنیم

۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 533555
 کدخدایی: به زودی نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام می‌ کنیم

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با گلایه رهبر انقلاب راجع به عدم احراز صلاحیت برخی افراد، اظهار کرد: ان شاالله به زودی اعلام نظر خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به مطالبه امروز مقام معظم رهبری در مورد "جفا و ظلم" نسبت به برخی عدم احراز صلاحیت شدگان  براساس گزارش خلاف واقع گفت: به زودی نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام می‌کنیم

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با گلایه مقام معظم رهبری راجع به عدم احراز صلاحیت برخی افراد، اظهار کرد: ان شاالله به زودی اعلام نظر خواهیم کرد

وی در پاسخ به این سوال که زمان اظهار نظر شورا چه موقع است؟، گفت: زمان مشخص نیست ولی به زودی نظر نهایی شورای نگهبان را اعلام می‌کنیم.

گفتنی است مقام معظم رهبری در پایان سخنرانی امروز در "تذکری دینی و انسانی" که ظاهرا به عدم احراز علی لاریجانی از سوی شورای نگهبان به خاطر اقامت دخترش در امریکا اشاره داشت، تاکید کردند: "در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد. به خودشان و خانواده‌هایشان نسبت‌هایی داده شد که معلوم شد خلاف است. فضای مجازی بدون هیچ قید و بندی این مسایل را منتشر کردند. مطالبه من این است که دستگاه‌های مسئول جبران کنند. گزارش‌ها خلاف واقع بود".