۰ نفر

رییس و سخنگوی ستاد انتخابات زاکانی تعیین شد

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 531059
رییس و سخنگوی ستاد انتخابات زاکانی تعیین شد

روح الله متفکر آزاد و مالک شریعتی به عنوان رییس و سخنگوی ستاد انتخابات علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز را به عنوان رییس ستاد و مالک شریعتی نماینده مردم تهران را به عنوان سخنگوی ستاد خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.

متن حکم علیرضا زاکانی برای سخنگوی ستاد انتخاباتش به شرح زیر است:

هوالحکیم

برادر گرامی جناب اقای دکتر مالک شریعتی نیاسر

با سلام و احترام

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زمینه ساز تشکیل نخستین دولت در گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایران قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب اللهی است   با عنایت به سوابق  ارزنده علمی و اجرایی و نیز تجارب گران سنگ فعالیتهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بویژه  در جنبش  دانشجویی  و روحیه عدالت طلبی و تحولخواهی ، نظر به قرابت فکری  وتحلیلی با اینجانب ، جنابعالی را به « سمت سخنگوی خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می نمایم .
امید است با استعانت از خداوند متعال و با تلاشهای مومنانه و مجدانه در تبیین اهداف انتخاباتی و در جهت تعمیق فرهنگ انقلاب و زمینه سازی پیروزی جبهه انقلاب موفق باشید.

علاوه بر این متن حکم زاکانی برای ریاست ستادش نیز به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب اقای دکتر روح الله متفکر آزاد
با سلام واحترام
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زمینه ساز تشکیل نخستین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایرانی قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب الهی است. با عنایت به سوابق ارزنده علمی در عرصه های داخلی و بین المللی و تجارب گران سنگ فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بویژه در جنبش دانشجویی روحیه عدالت طلبی و تحولخواهی، جنابعالی را به « ریاست ستاد انتخاباتی  خود در انتخابات ریاست جمهوری » منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال با تلاشهای مومنانه و مجدانه تان در گسترش فرهنگ انقلاب و ساماندهی متخصصین انقلابی و جوان زمینه پیروزی جبهه انقلاب را فراهم آورید.