۰ نفر

دور پنجم مذاکرات با حضور ایران؛

نشست کمیسیون مشترک برجام پایان یافت

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰
کد خبر: 530846
نشست کمیسیون مشترک برجام پایان یافت

دور پنجم مذاکرات وین امروز - سه شنبه - با از سرگیری نشست کمیسیون مشترک‌ برجام آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، «سید عباس عراقچی» و «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام با یکدیگر دیدار کردند.  

معاون سیاسی وزارت امور خارجه پیش از این دیدار با هیات روسیه دیدار کرده بود.  

دور پنجم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام امروز (سه‌شنبه) در شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایران صبح امروز برای شرکت در پنجمین دور مذاکرات برجام، تهران را به مقصد وین ترک کرده بود.

 پایان نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و ۱+۴ در وین

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) که عصر امروز (سه‌شنبه) در گرندهتل شهر وین آغاز شد، بعد از حدود یک ساعت و نیم به کار خود پایان داد.

این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و گروه ۱+۴، برگزار شد. سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در این مذاکرات امروز (سه‌شنبه) بدین منظور عازم اتریش و پیش از ظهر امروز وارد وین شد.

ریاست نشست امروز هم بر عهده «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بود. این نشست در حالی برگزار شد که روز گذشته (سوم خرداد ماه) تفاهم اسفند ماه ایران و آژانس در خصوص ادامه ضبط داده‌های دوربین‌های آژانس برای یک ماه دیگر تمدید شد.