۰ نفر

کمیته بررسی دلایل مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس برگزار شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 704804
کمیته بررسی دلایل مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس برگزار شد

عضو کمیسیون بهداشت از انتخاب اعضای هیئت رئیسه کارگروه دلایل مسمومیت دانش آموزان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، زهرا شیخی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین جلسه کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان خبر داد.

وی افزود: این جلسه در راستای دستور رئیس مجلس به ۴ کمیسیون بهداشت، شوراها، امنیت ملی و آموزش و تحقیقات برای بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان تشکیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت که این کارگروه متشکل از خاتمی، ابراهیمی و بنده از کمیسیون بهداشت، متفکرآزاد و وحیدی از کمیسیون آموزش، آصفری و کاظمی از کمیسیون شوراها و همچنین همتی و کریمی‌قدوسی از کمیسیون امنیت ملی هستند.

شیخی ادامه داد: در این جلسه انتخابات هیئت رئیسه این کاگروه برای پیش برد امور نیز تعیین شدند که با رأی اعضا کاظمی به‌عنوان رئیس، کریمی‌قدوسی نایب رئیس، وحیدی دبیر و بنده نیز به عنوان سخنگوی کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان انتخاب شدیم.

نماینده اصفهان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فردا نیز نشستی با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های کشور، بهداشت، آموزش و پرورش، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و همچنین پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت تاکید کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم گزارشی تهیه شده و در اختیار هیئت رئیسه و دستگاه‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.