۰ نفر

قیمت ایمپلنت سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و کره ای

۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبر: 703612
قیمت ایمپلنت سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و کره ای

ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که در این درمان پایه ای از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار می گیرد و به آن جوش می خورد. این پایه توسط کارخانه های مختلفی در کشور های گوناگون تولید می شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت ایمپلنت کشور های مختلفی بپردازیم.

ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که در این درمان پایه ای از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار می گیرد و به آن جوش می خورد. این پایه توسط کارخانه های مختلفی در کشور های گوناگون تولید می شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت ایمپلنت کشور های مختلفی بپردازیم.

قیمت ایمپلنت سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و کره ای

قیمت ایمپلنت دندان هر واحد

هزینه هر واحد ایمپلنت دندان به طول معمول بین 6.000.000 الی 20.000.000 تومان به همراه روکش می باشد. این هزینه وابسته به عوامل زیادی متغیر می شود اما یکی از مهمترین این عوامل برند ایمپلنت است. اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید و می خواهید درباره هزینه و شرایط اقساط آن بیشتر بدانید، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

گرانترین ایمپلنت دندان مال کدام کشور است ؟

گرانترین ایمپلنت های دندانی در ایران معمولا متعلق به برندهای آمریکایی می باشد. ایمپلنت های آمریکایی به علت کیفیت بالا و نایابی بیشتر معمولا هزینه بیشتر به نسبت سایر ایمپلنت های دندانی دارند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و کره ای

مقایسه ایمپلنت کشور ها از نظر قیمتی

از نظر هزینه در رده اول کشور آمریکا قرار می گیرد. در ادامه به ترییب از گران به ارزان سوئیس، آلمان و کره قرار می گیرد. ایمپلنت های کره ای هزینه کمتری به نسبت سایر این کشورها دارا می باشد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

کشور سوئیس یکی از کشورهای پیشرو در صنعت تولید ایمپلنت دندان می باشد. برندهای ایمپلنت زیادی در این کشور مشغول فعالیت هستند که هر کدام کیفیت و هزینه مخصوص به خود را دارا می باشند. به طور کلی هزینه ایمپلنت های سوئیسی بین 8.000.000 الی 18.000.000 تومان می باشد. در نظر داشته باشید صرفا در نظر گرفتن کشور سازنده برند ایمپلنت اشتباه می باشد و باید صرفا برند سازنده مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید : هزینه کامپوزیت دندان

یکی دیگر از عوامل مهم در شهرت ایمپلنت های سوئیسی، کارخانه ایمپلنت اشترومن می باشد. ایمپلنت اشترومن لقب بهترین ایمپلنت جهان را دارا می باشد و با همکاری با تیم های تحقیقاتی همچون iti همواره به تولید ایمپلنت های مدرن می پردازد.

انواع ایمپلنت های سوئیسی در ایران

  • اشترومن
  • اس ای سی
  • اس پی ای
  • آیرس

قیمت ایمپلنت آلمانی

قیمت ایمپلنت آلمانی معمولی بین 8.000.000 الی 14.000.000 تومان به ازای هر واحد به همراه روکش می باشد.

ایمپلنت های آلمانی نیز امروزه از دسته ایمپلنت های با کیفیت در سطح جهان قرار می گیرند و بسیار از برند های آن کیفیت نزدیک به ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی را دارا می باشند.  ایمپلنت های آلمانی معمولا ترکیبی از کیفیت و قیمت مناسب هستند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی، آلمانی، آمریکایی و کره ای

انواع ایمپلنت آلمانی در ایران

  • ای سی ایکس
  • جنرال
  • آرگون

قیمت ایمپلنت آمریکایی

به طور کلی قیمت ایمپلنت های آمریکایی بین 10.000.000 الی 20.000.000 تومان هزینه در برخواهد داشت.

کشور آمریکا در صنعت تجهیزات پزشکی در جهان از کشور های پیشرو در این صنعت می باشد و صنعت ایمپلنت سازی آن از این قاعده مستثنی نمی باشد. در ایمپلنت های آمریکایی معمولا کیفیت و طول عمر حرف اول را می زند اما از معایب آن در ایران هزینه بالا و نایاب بودن برخی قطعات آن است.

انواع ایمپلنت آمریکایی در ایران

  • زیمر
  • اینترالاک
  • بایوهورایزن

قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای به ازای هر واحد بین 6.000.000 الی 9.000.000 تومان هزینه دربرخواهند داشت.

ایمپلنت سازی کره امروزه محبوبیت بسیار زیادی در ایران و جهان را دارا می باشند. ایمپلنت های کره ای معمولا به علت هزینه مناسب آن شناخته می شوند اما امروزه برخی از برندهای آن کیفیتی برابر با برند ایمپلنت اروپایی دارا می باشند.

از مزایای بزرگ ایمپلنت های کره ای ایران دسترسی آسان به قطعات ایمپلنت آن است. البته در انتخاب برند ایمپلنت های کره ای باید دقت زیادی داشته باشید، زیرا ایمپلنت های این کشور دارای کیفیت بسیار بالا و پایین است. حتما درباره برند ایمپلنت کره ای خود تحقیق کنید.

انواع ایمپلنت های کره ای در ایران

  • بایوتم
  • اوستم
  • مگاژن
  • دنتیس
  • سوان مدیکس

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت دندان

همانطور که گفته شد یکی از عوامل مهم در هزینه ایمپلنت، برند آن است. اما باید در نظر داشته باشید عوامل دیگری نیز بر روی هزینه هر واحد ایمپلنت دندان نیز تاثیر می گذارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نوع ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی نیز از نظر کاربرد و نوع کاشت دارای انواع مختلفی هستند و برخی از انواع آن ایمپلنت فوری، دیجیتال، مینی ایمپلنت و ............... هر کدام از این انواع به تشخیص پزشک وابسته به شرایط انجام می شوند و می تواند سبب افزایش هزینه هزینه هر واحد ایمپلنت دندان بشود.

میزان تخصص و تجربه پزشک

ایمپلنت دندان یک درمان با پیچیدگی و حساسیت بالا می باشد. در صورتی که ایمپلنت دندان توسط پزشک ناماهر انجام شود ممکن است سبب بروز برخی عوارض جبران ناپذیر بشود. از طرف دیگر یک متخصص با تجربه و با مهارت می تواند با کاشت و دستورالعمل صحیح تضمین کیفیت و عمر ایمپلنت شما باشد.

حال در نظر داشته باشید که هر چه تجربه، تخصص و مهارت پزشک در انجام ایمپلنت بیشتر باشد، دستمزد او بیشتر خواهد بود و به طور مستقیم بر روی هزینه هر واحد ایمپلنت دندان شما موثر است.

هزینه درمان های جانبی

برای قرار دادن ایمپلنت دندان به یک شرایط خاصی نیاز است که مهمترین آنها استخوان کافی و سالم است. در صورتی که در ناحیه ایمپلنت دندان تحلیل استخوان وجود داشته باشد، ممکن است به تشخیص پزشک نیاز به انجام پیوند استخوان و سینوس لیفت وجود داشته باشد.

همچنین در برخی موارد ممکن است نیاز به برخی درمان های لثه و یا کشیدن دندان وجود داشته باشد. اینگونه هزینه ها مستقیما بر روی هزینه هر واحد ایمپلنت دندان تاثیر گذار نیست اما برای انجام ایمپلنت این درمان ها مورد نیاز است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.