۰ نفر

ژاپن با ۷۲ فوتی در صدر جان باختگان کرونایی جهان

۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 703333
ژاپن با ۷۲ فوتی در صدر جان باختگان کرونایی جهان

در ژاپن ۱۴ هزار ۸۴۶ مورد جدید ابتلا و ۷۲ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۲ هزار و ۲۰۶ نفر رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بر اساس جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۷۹ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۱۲ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۵۱۸ نفر جان خود ۸ را از دست داده اند.

در ژاپن ۱۴ هزار ۸۴۶ مورد جدید ابتلا و ۷۲ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۲ هزار و ۲۰۶ نفر رسیده است.

در تایوان ۱۳ هزار ۵۲۶ مورد جدید ابتلا و ۵۳ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۷ هزار و ۸۱۸ نفر رسیده است.

در روسیه روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۱ مورد ابتلای جدید و ۳۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۶ هزار و ۴ مورد رسید.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۵ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۹۲ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۴۴ هزار ۴۶۱ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲ هزار ۷۴۷ مورد جدید به شمار بیماران و ۲۰ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در اتریش روز گذشته ۶ هزار و ۱۱ مورد ابتلای جدید و ۱۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۲۱ هزار و ۸۷۲ مورد رسید.

در شیلی روز گذشته ۲ هزار و ۲۵۶ مورد ابتلای جدید و ۱۳ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۶۴ هزار و ۱۵۸ مورد رسید.

در کره جنوبی روز گذشته ۹ هزار و ۹۱۳ مورد ابتلای جدید و ۱۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳ هزار و ۹۴۰ مورد رسید.

در لهستان روز گذشته ۲ هزار و ۵۹۵ مورد ابتلای جدید و ۸ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۱۸ هزار و ۸۶۸ مورد رسید.