۰ نفر

مقابله با اضطراب بازگشت به کار در دوران کرونا

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰:۴۰
کد خبر: 525762
مقابله با اضطراب بازگشت به کار در دوران کرونا

اگر از دستورالعمل‌های ایمنی دوران کرونا مضطرب هستید، جالب است بدانید که افزایش دانش، افزایش دهنده قدرت شما است. درواقع با افزایش دامنه اطلاعاتی که در اختیار دارید، می‌توانید اضطراب خود را کاهش دهید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اگر طی ماه‌های گذشته دائم درگیر قرنطینه بودید و اکنون باید سر کار خود بروید و اضطراب دارید که به کرونا مبتلا شوید، بهتر است به این نکته توجه کنید که در  مرحله اول  باید به بهداشت محل کار خود توجه و سعی کنید برای امنیت خود و اطرافیان بهداشت را رعایت کنید.

اگر از  ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای خود نا امید شده اید، بهتر است روش تعیین مرز‌ها را تمرین کنید. یعنی در محل کار خود نیز مرز‌های رعایت بهداشت را مشخص کنید.   نکته دیگر این که، می‌توانید کار‌های خود را تقسیم بندی کرده و بخش‌های قابل انتقال به خانه را در خانه انجام دهید تا در محل کار خود وقت بیشتری برای خروج ار دفتر کار و تنفس در فضای باز داشته باشید.

غم و اندوه نیز نقش پررنگی در افزایش اضطراب ایفا می‌کند. اگر برای بازگشت به سر کار، مضطرب هستید روی کاهش غم و اندوه خود کار کنید تا میزان اضطرابتان نیز کاهش پیدا کند. در این شرایط، گفتگو با یک درمانگر یا مشاور بسیار مفید خواهد  بود.