۰ نفر

فروش آنلاین لوازم آرایش ابرو در الانزا

۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 491027
فروش آنلاین لوازم آرایش ابرو در الانزا

ابروهایی خالی و نامنظم دارید؟ برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود از چه ابزار آرایشی استفاده می کنید؟ برای داشتن ابروهای پر و خوش حالت چه اقداماتی انجام می دهید؟

ابروها همان قاب چشم و حتی صورت شما بوده است که در هنگام آرایش نباید به هیچ عنوان آن را دست کم بگیرید، چرا که در نگاه اول میزان توجه به آن ها بسیار زیاد بوده و خیره کننده هستند. معمولا خانم ها آرایش ابرو های خود را آن هم به صورت ابتدایی و برای رفع نیاز روزانه خود بلد بوده اما در ادامه این نوشتار ما سعی بر آن داریم تا شما را با نکات بیشتری از آموزش آرایش ابرو آشنا کنیم. 

ا

لوازم آرایشی مخصوص آرایش ابرو

  1. ریمل ابرو
  2. کانسیلر 
  3. براش و قلم موی مخصوص ابرو
  4. برس ابرو 
  5. آیینه کوچک 
  6. مداد ابرو
  7. سایه ابرو
  8. ژل ابرو

تمامی این ابزار آرایش ابرو در کنار هم و به صورت مکمل کارآیی داشته و شما برای داشتن ابروهای زیبا و جذاب حتما نیاز به این وسایل آرایشی داشته و بدون این لوازم نمی توانید خیلی تغییر ایجاد کنید.

ابرو یکی از اجزای مهم در صورت است که یکدست بودن و ظاهر مرتب آن، نه تنها به طور مجزا نمایان است بلکه زیبایی چشم‌ها را هم دو چندان می‌کند.

برای پر کردن جاهای خالی ابرو، تغییر موقت رنگ آن، روشن و تیره کردن، بلند کردن دنباله و پهن کردن، مداد ابرو گزینه خوبی به شمار می‌آید.

این محصول به لحاظ ظاهری مانند مدادهای معمولی بوده با این تفاوت که در ساختار آن از مواد آرایشی و ضد حساسیت به جای سرب استفاده می‌شود.

برای آگاهی از قیمت مداد ابرو می توانید با ما همراه شوید و از با کیفیت ترین و بهترین برند های تولید کننده مداد ابرو موجود در بازار به صورت آنلاین خریداری نمائید. 

مراحل آرایش ابرو حرفه ای

اا

  1. برای داشتن ابروهایی زیبا ابتدا باید موهای اضافی را توسط موچین برداشته، فقط توجه داشته باشید کندن موها باید در جهت رشد موهای دیگر انجام شود، برای برداشتن موهای بسیار ریز و پرز مانند می توانید از تیغ استفاده کنید. 
  2. پس از اصلاح ابروها نوبت به شانه کردن و مرتب شدن ابروها بوده که باید با یک برس مناسب تمامی ابروها را به سمت بالا شانه زده و در این مسیر اگر مویی بلند تر از موهای دیگر از لبه ی خارجی ابرو زده بیرون را کوتاه کنید. اگر ابروهای نامرتبی دارید بهتر است که ابروها را بار دیگر به سمت پایین شانه زده و یکبار دیگر موهای بلندتر را با قیچی ابرو کوتاه کنید. 
  3. در این مرحله برای پر کردن جاهای خالی ابرو می توانید از مداد ابرو استفاده کرده و نقاط مورد نظرتان را مرتب و حجیم نشان دهید، با این کار ابروهای شما جذاب تر دیده می شود. 
  4. حال نوبت سایه ابرو است، برای طبیعی جلوه دادن ابروها می توانید براش ابرو مناسب را داخل پودر سایه ابرو خود زده و پس از آن از کمان ابروها شروع کرده و ابروهای خود را حالت دهید. با استفاده از سایه ابرو و ضربات آرام می توانید ابروهای خود را حجیم تر نشان دهید. 

    سایه ابرو در واقع آرایشی موقت و نیمه دائمی است که ظاهری زیبا به ابروها می‌دهد. ابروهایی که کم‌‌حجم و خالی هستند را می‌توانید با انواع این محصول پر کنید یا به آن فرم و حالت دهید.

    برای آرایش روزانه می‌توانید از انواع این محصول که تناژ رنگی‌های متفاوتی دارند، استفاده کنید. همچنین می‌توانید با متدهای جدید که تحت عنوان میکروشیدینگ (سایه نیمه دائمی) هستند، ابروها را پر کنید.  

    برای اطلاع از قیمت سایه ابرو های متنوع و با کیفیت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی الانزا اقدام به بررسی محصولات بیشتر کنید و خرید خود را انجام بدهید.

    ااا

  5. در نهایت نوبت به آن است که شما با یک ریمل ابرو مناسب با رنگ ابرو خود، ابروهای مرتب شده تا رنا شانه کنید تا خوش حالت تر شود.

    ریمل ابرو چیست؟ این محصول مانند ریمل چشم بوده و باعث پرپشت به نظر آمدن و مرتب بودن همیشه ابروها می‌شود. ریمل ابرو که ظاهری مشابه ریمل‌های چشم دارد، کارایی بسیار آسانی داشته و می‌توانید هر روز از آن استفاده کنید. برس این محصول اندازه و شکل‌های متفاوتی دارد.

    شما می توانید  برای اطلاع از قیمت ریمل ابرو نیز به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و ریمل ابرو مناسب با رنگ ابرو و برند مورد نظرتان را با قیمت مناسب و با کیفیت خریداری کنید.

  6. جالب است بدانید که قسمت پایانی مرحله آرایش ابروها مربوط به ارزیابی دقیق ابروها خواهد بود که بعد از اتمام کار شما باید نتیجه نهایی آن را ببینید و میکاپ صورت و ابروهای خود را چک کرده تا کاملا تقارن داشته باشد و مطمئن شوید نواقص جزئی را پوشانده اید. برای دیدن نتیجه شما باید جلوی آیینه قرار بگیرید و با دقت هر دو ابروی خود را بررسی کنید و حتی هر دو را با هم مقایسه کنید، اگر هیچگونه مشکلی در زیبایی و آرایش ابروی شما وجود نداشت حال نوبت آن است که شما به خود آفرین بگوئید. 

نتیجه گیری

فراموش نکنید که هر شخصی با چند وسیله کوچک و ابتدایی می تواند صورت و هر جای بدن خود را آرایش کند اما بدون شک آموزش و تمرین در این زمینه می تواند شما را در تقویت مهارت هایتان کمک کند. قطعا شما برای خلق بهترین آرایش صورت باید دانش و مهارت کافی داشته باشید و معمولا تنها آریشگران بسیار حرفه ای هستند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی یک آرایش خوب و بی عیب و نقص بر روی صورت ها پیاده کنند. اگر شما هم مایل هستید تا با مهارت کافی آرایش ابروهای خود را انجام بدهید باید به شما خواندن این مقاله را پیشنهاد کنیم تا با تمرین و تکرار به نتیجه دلخواه خود برسید. در پایان به شما مخاطب محترم پیشنهاد می کنیم که اگر قصد تهیه یا استعلام قیمت محصولات آرایشی ابرو از قبیل ریمل ابرو، مداد ابرو و سایه ابرو را دارید به فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/  مراجعه نمایید. و با توجه به نیاز خود از محصولات مختلف موجود در این حوزه از زیبایی لذت ببرید.