۰ نفر

مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده؛

برای درمان کرونا داروهای جدید بررسی می‌شود

۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۲۷
کد خبر: 457857
 برای درمان کرونا داروهای جدید بررسی می‌شود

مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده اعلام کرد: مرحله دوم کارآزمایی بالینی، ایمنی و کارآیی داروهای جدید بالقوه برای کووید19 را ارزیابی خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده (NIH) روز سه‌شنبه اعلام کرد: مرحله دوم کارآزمایی بالینی، ایمنی و کارآیی داروهای جدید بالقوه برای کووید ۱۹ را ارزیابی خواهد کرد.

در این مرحله قرار است، یک روش درمانی تحقیقاتی مبتنی بر آنتی‌بادیهای مونوکلونال مصنوعی (mAbs) برای معالجه بیماری نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

محققانی که توسط موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده (NIAID)  انتخاب شده‌اند، قرار است داوطلبانی  که در حال حاضر با ویروس SARS-CoV-2 آلوده شده‌اند را شناسایی کنند؛ داوطلبان باید به صورت خفیف تا متوسط به ویروس کرونا آلوده شده باشند و نیاز به بستری در بیمارستان نداشته باشند.

از آنها دعوت می‌شود به عنوان بخشی از یک کارآزمایی بالینی تصادفی با طراحی دقیق، یک آزمایش تجربی یا دارونما را انجام دهند. این آزمایش  که به ACTIV-۲ مشهور است، همچنین ممکن است سایر آزمایش‌های تجربی را بعداً تحت همان پروتکل آزمایشی بررسی کند.

طراحی مطالعه تطبیقی ​​است تا حداکثر انعطاف پذیری را در کوتاه‌ترین بازه زمانی ایجاد کند. اگر درمان آزمایشی در مرحله اول مؤثر باشد، می‌توان به سرعت به سوی آزمایش در گروه‌های بزرگتری از داوطلبان پیش رفت.

آنتونی فاوسی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا می‌گوید: بررسی انواع داروهای مختلف، از جمله آنتی بادی‌های مونوکلونال  به ما کمک می‌کند تا در اسرع وقت به یک درمان موثر برای مبتلایان به بیماری COVID-۱۹ برسیم.