۰ نفر

3نکته مهم درباره سلامت چشم که جالب است بدانید

۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۲۶
کد خبر: 417732
3نکته مهم درباره سلامت چشم که جالب است بدانید

سلامت چشمها همیشه حائز اهمیت بسزایی است. بسیاری از افراد مایلند سلامت چشمهای خود را تا حدی حفظ کنند که هیچگاه مجبور نباشند از عینک طبی استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، حفاظت از سلامت چشمها می تواند با روشهایی نسبتا ساده اتفاق بیفتد. یکی از ترسهای رایج افرادی که به سلامت چشمهای خود اهمیت می دهند این است که نگرانند که چشمهایشان حین کتاب خواندن شبانه آسیب ببیند. اما تحقیقات جدید نشان می دهد که کتاب خواندن شبانه در نور ملایم و مناسب آسیبی به چشم نمی رساند.

یک موضوع مهم دیگر که بهتر است بدانید این است که نباید صبر کنید تا مشکلی در چشم شما به وجود بیاید تا به چشم پزشکی مراجعه کنید، بلکه بهتر است هر چند وقت یکبار در فواصل زمانی مشخص به چشم پزشک مراجعه کنید. این موضوع بسیار مهم است که مثل دندانپزشکی، پزشک پوست و مو و ... به چشم پزشک نیز مراجعه کنید تا بتوانید سلامت چشمهای خود را حفظ کنید.

یکی دیگر از مواردی که می تواند برای افرادی که مشکل چشم پزشکی دارند مهم باشد این است که بهتر است عینک خود را فقط با ابزارهای مناسب پاک کند. استفاده از دستمالهای زبر یکی از اشتباه ترین رفتارها برای پاک کردن عینک است.