۰ نفر

پیش‌بینی مرگ زودرس 40 سال زودتر

۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱:۱۵
کد خبر: 378841
پیش‌بینی مرگ زودرس 40 سال زودتر

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد آزمایش خون برای علائم التهاب در جوانان ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و مرگ زودرس را 40 سال زودتر پیش بینی کند.

به گزارش دیلی‌میل‌، محققان در مرکز سرطان «Sloan Kettering» در تازه‌ترین پژوهش‌های خود موفق شدند با یک آزمایش خون ساده خطر مرگ زودرس افراد را ۴۰ سال زودتر پیش‌بینی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محققان باور دارند، التهاب خطر بروز انواع مشکلات سلامتی اعم از بیماری‌های قلبی گرفته تا دیابت و حتی آلزایمر را افزایش می‌دهد.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد آزمایش خون برای علائم التهاب در جوانان ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و مرگ زودرس را ۴۰ سال زودتر  پیش بینی کند.

محققان در مرکز سرطان Sloan Kettering دریافتند که اندازه گیری نوعی رسوب خون می‌تواند خطرات سلامتی افراد را به خوبی تشخیص دهد.

اگر آزمایش غربالگری نشان دهد که آنها در معرض خطر هستند، آزمایش ساده خون می‌تواند به پزشکان کمک بسیاری کند تا به بیماران خود برنامه زندگی سالم را ارائه دهند.

 کانتور، محقق ارشداین پژوهش در مرکز نیویورک می‌گوید: التهاب در بیمار‌ی‌های مختلفی از جمله سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی (CVD) دخیل است.