۰ نفر

اجرای پرونده الکترونیک سلامت تا پایان بهار

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
کد خبر: 345630
اجرای پرونده الکترونیک سلامت تا پایان بهار

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر بهداشت در این کمیسیون قول داد که 100درصد در 2ماه آینده پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل عملیاتی شود، همچنین به مزیت اجرای این پرونده در زمان ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده پرداخت که کمک زیادی به برنامه‌ریزی در روند خدمات‌رسانی کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حیدرعلی عابدی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این نشست گزارشی از روند ارائه خدمات مسئولان حوزه سلامت در مناطق سیل‌زده کشور اعم از نحوه امدادرسانی از طریق بالگرد، انتقال مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت که دچار مشکل آب گرفتگی شده بودند به نقاط امن و کنترل بیماری‌های واگیر که در زمان وقوع سیل شیوع پیدا می‌کنند، ارائه شد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست قول داد که 100 درصد در 2 ماه آینده پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل عملیاتی شود، همچنین به مزیت اجرای این پرونده در زمان ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده پرداخت که کمک زیادی به برنامه‌ریزی در روند خدمات‌رسانی کرده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، این بود که در رابطه با پوشش خدمات سلامت، آن دسته از خدماتی که در سال 97 توسط بیمه سلامت حذف شده بود، بار دیگر اضافه شود، اما برای فرانشیزها به صورت پلکانی برنامه‌ریزی شود.

عابدی اظهار داشت: در این نشست پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور گزارش مفصلی از روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده کشور و سایر اقداماتی که در شرایط عادی برای حوادث رانندگی انجام داده‌اند، ارائه داد.