۰ نفر

درمان‌های زیبایی فک و صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد

۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۵۰
کد خبر: 244446
درمان‌های زیبایی فک و صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد

مدیر اجرایی شانزدهیمن کنگره بین المللی جراحان دهان وفک و صورت ایران، از ارائه جدیدترین دستاوردهای درمانی در زمینه جراحی دهان و فک و صورت در کنگره امسال خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، دکتر امیر کبیری با اشاره به برگزاری شانزدهیمن کنگره بین المللی جراحان دهان، فک وصورت ایران از ۲۴ تا۲۷ بهمن ۹۶ در هتل المپیک تهران، اظهارداشت: همزمان با این کنگره، هشتمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و ششمین سمپوزیوم محققین جوان نیز برگزار می شود.

وی افزود: محورهای متعددی در عرصه جراحی های دهان، فک و صورت از جمله تروما و شکستگی و درمان های نوین، چشم انداز جدید در درمان ضایعات پاتولوژیک و کانسر، بازسازی و درمان های reconstructive در ناحیه صورت و درمان با استفاده از تکنولوژی های جدید، درمان اختلالات مادرزادی از جمله شکاف لب و کام و همچنین درمان ناهنجاری اسکلتی رشدی - تکاملی و جراحی های ارتوگناتیک، جراحی و فرآیندهای جانبی در درمان های زیبایی ناحیه صورت، بینی، پلک و...، در این کنگره مورد بحث قرار می گیرد.

کبیری ادامه داد: جراحی های پیشرفته دهان و ایمپلنت و همچنین برپایی سمپوزیوم ایمپلنت از جمله برنامه های این کنگره است که در آن Digital implantology ،  Contraversies in implant dentistry و...، مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر اجرایی کنگره افزود: در این کنگره علاوه بر اساتید برجسته کشورمان، مهمانانی از کشورهای اسپانیا، آمریکا ، هند، استرالیا، چین، ترکیه، بلژیک، آلمان و...، حضور خواهند داشت. همچنین تعدادی از اساتید برجسته بین المللی در این عرصه به صورت ویدئو کنفرانس با کنگره در ارتباط خواهند بود.

وی یادآور شد: به دلیل محدودیت ورود سخنرانان امریکایی شرایط جهت برگزاری سخنرانی آنلاین همراه با پرسش و پاسخ در سه روز اول کنگره برنامه ریزی شده که در این راستا از اساتید بین المللی شاخص جهت ارائه مطلب دعوت شده است که برخی از این افراد با ارسال پیام متنی و ویدیویی، آمادگی خود را اعلام کرده اند.

کبیری با بیان اینکه این کنگره برای شرکت کنندگان دارای امتیاز بازآموزی است، افزود: برای اولین بار ثبت نام کنگره به طور کامل و نیز ارسال مقالات بطور آنلاین بوده است. داوری مقالات نیز به صورت کاملا Blind و بیطرفانه و آنلاین انجام شده و مقالات انتخابی بر مبنای امتیاز آن در بین داوران به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری کنگره و سمپوزیوم ها، کارگاه های متعدد کاربردی و جراحی های زنده متعدد نیز برگزار می شود که معمولا با استقبال زیاد شرکت ها و شرکت کننده ها مواجه می شود.

کبیری اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنگره و ارائه مطالب علمی، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در چهار سالن برپا خواهد شد که در این نمایشگاه شرکت های فعال در عرصه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مرتبط با جراحی دهان و فک و صورت و ایمپلنت حضور خواهند داشت.