۰ نفر

افراد موفق هرگز این ۷ جمله را به زبان نمی آورند

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۳۱
کد خبر: 678275
 افراد موفق هرگز این ۷ جمله را به زبان نمی آورند

چیزی که کمتر کسی به آن توجه می کند این است که چه جمله هایی را از افراد موفق دنیا نشنیده اید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ امروزه جمله هایی که افراد موفق هیچوقت نمی گویند مهمتر از حرف هایی است که می گویند چراکه در جامعه ما هر نفر از طریقی در مورد اینکه چگونه بتواند موفق بشود تحقیق هایی انجام داده است و حرف هایی که افراد موفق به زبان آورده اند را خوانده یا گوش داده است. 

من از شغلم بیزارم

یک قانون بسیار مهم وجود دارد که همه افراد موفق از آن پیروی می‌کنند: همیشه نگاه بازی داشته باشید و بی‌طرفی خود را حفظ کنید. به یاد داشته باشید که پیش از هر نوع اتهام زدن یا پیدا کردن مقصر در مورد موضوعی تمام جوانب را در نظر بگیرید.

اصلا منصفانه نیست

افراد موفق هیچ‌وقت از این‌که تلاش‌های‌شان نادیده گرفته می‌شود و آن‌چنان که شایسته است مورد محبت و قدردانی قرار نمی‌گیرند، شکایت نمی‌کنند.چرا که آنها می دانند فعالیتی که انجام می دهند در نهایت برای خودشان انجام داده اند چراکه یا کاری یادگرفته اند یا تجربه ای جدید کسب کرده اند.


همین جوری که هست خوبه

تلاش و اراده برای تغییر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق است. هر چه شما ساده‌تر پدیده‌های تازه و جدید را در زندگی خود بپذیرید، بیش‌تر احتمال دارد که به موفقیت دست پیدا کنید.

 این کار وظیفه من نیست

یک انسان موفق واقعی هرگز جلوی تلاش‌های دیگران را نمی‌گیرد و مانع آن‌ها نمی‌شود. اتفاقا یک فرد موفق به همکاران و اطرافیان خود کمک می‌کند تا آن‌ها در مسیر خود موفق شوند.

این کار غیرممکنه

سعی کنید به مشکلات زندگی خود به‌عنوان موانعی سخت که بر سر راه شما قرار دارند نگاه نکنید. بلکه به آن‌ها به دیده چالش‌های جذاب که در مسیر هیجان‌انگیز زندگی قرار دارند بنگرید.

این کار را باید جور دیگری انجام می‌دادم

حتی اگر وظیفه محوله را در سر کار نتوانستید به‌خوبی انجام دهید، سرزنش کردن خود در باقی ساعات روز کاری بی‌معنی و اشتباه است. سعی کنید از شر افکار منفی‌ای که درباره اشتباهات گذشته خود در ذهن دارید خلاص شوید.

من هیچ انتخابی ندارم

همیشه فرصت‌های کافی در اختیار شماست. افراد موفق همیشه راهی برای خلق مسیر موفقیت پیدا می‌کنند.

حال که با هم جملاتی که افراد موفق هیچوقت نمی گویند را فهمیدیم بهتر ما هم از این جملات استفاده کنیم و یا اگر شرایطی وجود دارد که نمی توانیم حسی جز این داشته باشیم بهتر است شرایط را تغییر دهیم.