۰ نفر

هشدار؛ نشانه های بازیچه بودن در رابطه عاطفی را بشناسید!

۵ آبان ۱۴۰۱، ۴:۱۹
کد خبر: 675805
هشدار؛ نشانه های بازیچه بودن در رابطه عاطفی را بشناسید!

نشانه های بازیچه بودن در رابطه این موضوع را بیان می کند که طرف مقابل در رابطه جدی نیست و صرفاً در حال سوءاستفاده از شما می باشد. در این مطلب به موضوع نشانه های بازیچه بودن در رابطه می پردازیم.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند

وقتی مردی قصد ترک و قطع رابطه داشته باشد معمولاً رفتارهای عجیب و بی تفاوتی انجام می دهد. عدم توجه به شما یکی از نشانه های مردی است که قصد اتمام رابطه عاطفی را دارد. اگر همیشه شما زنگ می زنید و پیام می دهید باید در این مورد شک کنید که آیا او قصد اتمام رابطه را دارد یا نه. جواب ندادن به تلفن و پیام از جمله موارد معمول در این نوع روابط می باشد. بی توجهی یکی از نشانه های بازیچه بودن در رابطه می باشد. اگر فقط زمانی به طرف مقابل دسترسی دارید که او به شما نیاز دارد یا او می خواهد، این موضوع دیده می شود شما تنها یک بازیچه در این رابطه هستید. انرژی و زمان هر دو طرف باید صرفاً برای یکدیگر خرج شود.

معلق بودن در رابطه و نشانه های بازیچه بودن در رابطه

آیا در رابطه خود معلق هستید؟ بهتر است نشانه های بازیچه بودن در رابطه را بهتر بشناسید. معلق بودن در رابطه بدین معنی است که شما تکلیف خود را در رابطه ندانید. به طور مثال مطمئن نیستید که مرد مورد نظر واقعاً قصد ازدواج با شما را دارد یا نه؟ اگر هرگز راجع به هدف رابطه با هم صحبتی نمی کنید و زمانی که شما از او درباره این مسائل می پرسید طفره می رود یعنی او هدف جدی با شما در رابطه را ندارد. این مورد از نشانه های بازیچه بودن در رابطه است. در این مواقع بهتر است عمر و زمان خود را در این رابطه هدر ندهید.


مسئولیت پذیری و داشتن تعهد از جمله مهمترین معیارها برای ازدواج می باشد. خوش گذرانی و قبول نکردن مسئولیت زندگی توسط مرد می تواند مشکلات بسیاری را به وجود آورد. این مورد از نشانه های بازیچه بودن در رابطه است.

وفاداری و داشتن تعهد نسبت به خانواده از مهمترین موارد می باشد. در صورتی که قصد ازدواج دارید حتماً موضوع صداقت را جدی بگیرید.

از دیگر معیارهای بسیار مهم نداشتن خساست است. حتماً زنانی را مشاهده کرده اید که از خسیس بودن شوهر خود خسته شده اند. توجه داشته باشید که برای زندگی حتماً باید مردی را انتخاب نمایید که تمام وقت، انرژی و پول خود را برای شما خرج می نماید.

با مردان شکاک نیز نمیتوان زندگی نمود. افراد شکاک بدون وجود هیچ دلیلی نسبت به همسر خود سوءظن دارند. این مشکل باعث می شود تا مرد همسر خود را محدود به خانه کند و اجازه فعالیت او در اجتماع را ندهد. این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهتر است نشانه های بازیچه بودن در رابطه را به خوبی بدانید.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که به طور ناگهانی مردی شما را ترک کرد و از رابطه به دلیل نامعلوم رفت باید بدانید که او یک فرد با شخصیت مهر طلب بوده است. این مورد یکی از نشانه های بازیچه بودن در رابطه است. افراد مهر طلب برای به دست آوردن شما هر کاری انجام می دهند. محبت، خریدن هدایای مختلف و سایر لطف و ابراز علاقه ها، این افراد به گونه ای ابراز عشق و علاقه می کنند که شما او را عاشق خودتان می پندارید.

این افراد بعد از اطمینان یافتن از این موضوع که شما را کاملاً به دست آورده است به طور ناگهانی رابطه را ترک می کنند. هر خانمی ممکن است در این شرایط قرار بگیرد اما موضوع مهم این است که باید مطمئن باشید که مشکل اساسی مربوط به فرد متقابل بوده است و این هیچ ربطی به شما ندارد. دست از سرزنش خودتان بردارید و سعی کنید زندگی خود را دوباره از نو بسازید. معمولاً این رفتار نشانه های بازیچه بودن در رابطه می باشد.

احتمالاً در روابط متوجه این موضوع شده اید که مرد بدون شناختن کافی شما اقدام به ابراز علاقه به شما می کند. توجه داشته باشید که این مورد یکی از نشانه های بازیچه بودن در رابطه است. این مورد نشانگر این است که فرد قصد دارد هر چه زودتر شما را به دست آورده و به خواسته های خودش دست یابد. متاسفانه اغلب خانم ها در دام این افراد می افتند. ابراز علاقه باید زمانی اتفاق بیافتد که شما کاملاً فرد مورد نظر را شناخته باشید. در صورت وجود ابراز علاقه زود هنگام مطمئن باشید که رابطه جدی نخواهید داشت. این مورد یکی از نشانه های بازیچه بودن در رابطه است که بیشتر در اول رابطه دیده می شود. قطعاً علاقه مند شدن بعد از شناخت فرد اتفاق می افتد. بهتر است به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

با چه افرادی نباید وارد رابطه شد؟

۱. با افرادی که اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارند وارد رابطه نشوید. این افراد به دلیل نداشتن عزت نفس می توانند به فرد مقابل خود آسیب های مختلف جسمی، روانی و مالی را وارد نمایند. بنابراین قبل از شروع رابطه حتماً از وجود اعتماد به نفس کافی در مرد مورد نظرتان اطمینان یابید.

۲. با افراد دروغگو هرگز وارد رابطه نشوید. خیلی باید مواظب دروغگوها بود. در اولین روزهای رابطه به کوچکترین دروغ های افراد اهمیت زیادی بدهید. اشخاصی که به راحتی دروغ می گویند خطر بزرگی برای شما به حساب می آیند. وجود صداقت در شریک عاطفی یکی از مهمترین موارد به حساب می آید.

۳. از دیگر افراد سمی که نشانه های بازیچه بودن در رابطه با آنها دیده می شود افراد خودشیفته هستند. این افراد معمولاً توانایی دوست داشتن شریک زندگی خود را ندارند. افراد خودشیفته اختلالات شدیدی در روابط عاطفی خود دارند.

۴. افراد بی مسئولیت و تنبل نیز از دیگر دسته افراد سمی هستند که نباید با آنها وارد رابطه شوید. این افراد مسئولیت خود را در زندگی انجام نمی دهند و بار خود را بر دوش همسر خود می اندازند. این افراد همچین والدین خوبی برای فرزندان به حساب نمی آیند زیرا مسئولیت خود در قبال آنها را نیز به درستی انجام نمی دهند. بهتر است قبل از ورود به رابطه نشانه های بازیچه بودن در رابطه را بشناسید.