۰ نفر

بابک جهانبخش در بیمارستان بستری شد

۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸
کد خبر: 489187
بابک جهانبخش در بیمارستان بستری شد

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در آستانه کنسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ های قلبی تحت نظر پزشکان معالج است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد حاتم پور تهیه کننده کنسرت «احساس» ضمن تایید این خبر از عمل جراحی بابک جهانبخش در روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. سه رگ اصلی بابک دچار گرفتگی حاد شده است. او خطر سکته را از سر گذرانده اما هم اکنون تحت نظر پزشکان معالج خود در حال آماده شدن برای عمل جراحی قلب باز است.

وی با بیان اینکه بابک جهانبخش پس از اعلام آمادگی تیم پزشکی خود، اواخر این هفته مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت افزود: از هواداران این هنرمند تقاضا می کنم برای بهبودی و سلامتی بابک، با دعا و انرژی مثبت خودشان همراه این هنرمند عزیز باشند.

این خواننده اواخر هفته گذشته در پاسخ به برخی ادعاهای رسانه ای درباره کنسرت اخیر خود، اعلام کرد: به این اجرا و اثری که تولید کردیم ایمان داریم و هرگز کم نگذاشتیم و اصلاً هدفمند تولید کردیم که کیفیت اش سینماتیک باشد و جذابیتش چند برابر. نتیجه یک تلاش بلند مدت که تماماً عشق به مخاطب را در آن خواهید دید.

در روزهای گذشته خبر برگزاری کنسرت ضبط شده بابک جهانبخش در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر، هیاهوی زیادی را در فضای مجازی باعث شده است.

با توضیحات محمد حاتم پور، به نظر می آید بابک جهانبخش فیلم کنسرت «احساس» را در شب جراحی عمل قلب باز از روی تخت بیمارستان تماشا خواهد کرد.