۰ نفر

افشای اعتیاد عجیب علی لهراسبی

۹ خرداد ۱۳۹۹، ۶:۵۵
کد خبر: 442463
افشای اعتیاد عجیب علی لهراسبی

علی لهراسبی، خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته در برنامه «دورهمی» حضور پیدا کرد و درباره علاقه بیش از اندازه‌اش به بازی بیلیارد و سو تفاهمی که درباره عدم رعایت قانون کپی رایت از یک اثر دیگر ایجاد شده بود، صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علی لهراسبی، خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته(چهارشنبه ۷)، مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود. در این برنامه لهراسبی  از علاقه بیش از اندازه‌اش به بازی بیلیارد صحبت کرد و مهران مدیری را دعوت کرد تا یک روز با هم در این زمینه رقابت کنند.

مدیری در بخشی از این برنامه به لهراسبی گفت: «می‌خواهی درباره اعتیادت چیزی بگویی؟ یا خودم بگویم؟ اگر دوست نداری صحبت نکنیم.» 

علی لهراسبی نیز در پاسخ گفت: «کی؟ من؟ به این قیافه می‌خورد که معتاد باشم؟»

مجری برنامه ادامه داد: «علی لهراسبی اعتیاد شدیدی به بیلیارد دارد.»

لهراسبی در پاسخ گفت: «من می‌دانم شما هم اعتیاد شدیدی به بیلیارد دارید.»

مدیری هم در پاسخ گفت: «اوضاع من خراب است، بیلیارد را تزریق می‌کنم.»

لهراسبی پس از پیشنهاد دان به مهران مدیری برای همبازی شدن در بیلیارد به او گفت: «چه قدر خوب، من شما رو دعوت به رقابت می‌کنم و میبرمتان و پس از تعجب مدیری ادامه داد، می‌آیم دنبالتان و شما را به باشگاه بیلیارد می‌برم.»

در ادامه مدیری درباره ماجرای شکایت یکی از موزیسین‌ها از لهراسبی به‌خاطر رعایت نکردن قانون کپی رایت پرسید و لهراسبی در پاسخ به آن موضوع گفت: «چند سال پیش به طور ناخواسته یک اتفاقی افتاد و واقعیتش این است که کاملا ناخواسته بود، حتی من یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم رضا صادقی به من پیام داده هم سلولی سلام و برای من سوال پیش آمد که این به چه معناست تا زمانی که اینترنت را چک کردم و متوجه ماجرا شدم. به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه این اتفاق افتاد، من یک روز یک آهنگی شنیدم، همان موضع آن را ضبط کردیم و منتشر کردیم و از یک طرف صاحب کار شکایت کردند که پس از شفاف سازی موضوع ایشان لطف کردند و رضایت دادند.»