۰ نفر

کاسبی عجیب بازیگر هری پاتر در روزهای کرونایی +عکس

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۵۰
کد خبر: 436470
کاسبی عجیب بازیگر هری پاتر در روزهای کرونایی +عکس

تام فلتون، بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر برای هواداران این مجموعه پیغام‌های ویدیویی شخصی ضبط می‌کند. هواداران ۲۸۸دلار برای این پیغام شخصی پرداخت می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران‌آرت، ثروت این ستاره انگلیسی حدود ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. او خدمات خود را در "کامئو" ارائه می‌کند، تارنمایی که در آن هواداران می‌توانند افراد مشهور را برای ضبط پیغام‌های ویدیویی شخصی به خدمت بگیرند. در صفحه فلتون آمده است: "بازیگری که بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش دراکو مالفوی از مجموعه هری پاتر شناخته می‌شود."

به گزارش ایندیپندنت، این بازیگر ۳۲ ساله در فیلم تبلیغی صفحه خود می‌گوید: "سلام پسران، دختران، خانم‌ها و آقایان. من تام فلتون هستم و با هیجان بسیار از کامئو استفاده می‌کنم. هر تقاضایی که برای روز تولد، هدایت معنوی یا سخنرانی انگیزه‌بخش داشتید با من تماس بگیرید."

او می‌افزاید: "همه این کارها را انجام می‌دهم. من در کالیفرنیا هستم، هوا آفتابی است، بگذارید احساس خوب را پخش کنم. صلح و عشق."

و با وجود قیمت بالا به نظر می‌رسد که هواداران از فرصت دریافت پیغام‌های شخصی از این بازیگر لذت می‌برند.

فلتون در "کامئو" نرخ محبوبیت ۴.۹ از پنج دارد و ۸۹ نفر از مشتری‌هایی که از ویدیوهایشان راضی هستند، برایش پیغام گذشته‌اند. 

یکی از آن‌ها نوشته است: "تام برای پیغام ویدیویی من خیلی بیش از حد لازم زحمت کشید. ممنونم." دیگری می‌گوید: "خیلی ممنونم تام! دوست من به گریه افتاد، خیلی از این ویدیو خوشش آمد." دیگران هم از فلتون تشکر کردند که دنیای جادوگری را برای هواداران زنده نگه داشته است."

به گفته تارنمای "کامئو"، قیمت‌ها را "ستاره‌ها شخصا تعیین می‌کنند" — یعنی فلتون خودش قیمت ۲۸۸ دلار را تعیین کرده است.

1(8)