۰ نفر

نجات بازیگر معروف از سانحه هوایی +عکس

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۲۸
کد خبر: 435921
نجات بازیگر معروف از سانحه هوایی +عکس

هریسون فورد بازیگر سرشناس هالیوودی که آموزش خلبانی نیز دیده است و عادت دارد هر چند وقت یک بار پرواز کند، اخیرا از یک سانحه هوایی خطرناک نجات پیدا کرد. این خلبان ۷۷ساله در درک پیام برج مراقبت فرودگاه Hawthorne لس آنجلس دچار اشتباه شده بود.

به گزارش فاینشنال تایمز، فورد در حال تلاش برای عبور از باند فرودگاه بود که اپراتور به وی گفت: "لطفا در باند انتظار بمانید، باند اصلی پر ترافیک است." بدیهی است که حداقل یک هواپیمای دیگر، چند مایل دورتر در همان لحظه در حال فرود آمدن بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اما این بازیگر ظاهراً فرمان صحیح را نشنیده و برای عبور از باند فرودگاه شتاب می‌گیرد و باعث می‌شود که اپراتور به شدت عصبانی شود. وی به فورد گفت: "شما باید به فرمان‌ها گوش دهید." فورد عذرخواهی کرد و گفت: "ببخشید، آقا، من دقیقا برعکس فکر کردم. من بسیار متاسفم."

4cfd03d79f9151b15a96a854e86db6bcbce03e50a7ff95da7bf05d7e0cc5e9f2_3891291

اغلب مردم فورد را با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان می‌شناسند. در عین حال نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان‌شناس و ماجراجوی سری فیلم‌های ایندیانا جونز هم بسیار بر شهرت او افزوده‌است. فورد بیش از هر چیز به خاطر فیلم‌های اکشن خود معروف است. پس از چهار دهه کار در عرصه هنر او نقش و شخصیت‌های متفاوتی را ایفا کرده‌ است.

خوشبختانه این اشتباه، هیچ حادثه خطرناکی را رقم نزد، ولی بسیار خطرناک بود و می‌توانست به جز فورد، جان بسیاری از افراد دیگر را نیز به خطر بیندازد. این نخستین باری نیست که فورد در معرض خطر قرار می‌گیرد وی در سال ۲۰۱۷ به طور اتفاقی در بخش تاکسی فرودگاه فرود امد و یک بار نیز هواپیما را در سال ۲۰۱۵ روی زمین گلف فرود آورده بود.