۰ نفر

تولد نوزاد عجول در آسمان +عکس

۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳
کد خبر: 431938
تولد نوزاد عجول در آسمان +عکس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: نوزاد رحمت‌آبادی هنگام انتقال مادر به بیمارستان علامه بهلول گنابادی، در بالگرد اورژانس هوایی، به دنیا آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امین زمانی، گفت: در پی اعلام اورژانس گیسور مبنی بر انتقال یک مادر باردار با درد زایمانی، بالگرد اورژانس هوایی گناباد به روستای رحمت‌آباد اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد، افزود: این مادر باردار که از اهالی روستای رحمت‌آباد گناباد است، بلافاصله توسط اورژانس هوایی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شد، اما دقایقی قبل از به زمین نشستن بالگرد در محوطه پایگاه اورژانس هوایی، با آغاز فرایند زایمان، نوزاد با کمک تکنسین‌های پرواز، در داخل بالگرد به دنیا آمد.

axZReoBebH5p

وی ادامه داد: با نشستن بالگرد، مامای تیم تحویل گیرنده بیمار که با هماهنگی قبلی در پایگاه حضور داشت، اقدامات لازم برای مادر را انجام داد و مادر و نوزاد به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر زمانی با قدردانی از تکنسین‌های پرواز، آقایان جوادی و حبیب الهی و خانم باقریان، مامای تیم تحویل گیرنده بیمار از بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اظهار داشت: حال این نوزاد دختر و مادر خوب است.