۰ نفر

چالش عجیب کیم کارداشیان با دخترش +عکس

۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۵۰
کد خبر: 431402
چالش عجیب کیم کارداشیان با دخترش +عکس

کیم کارداشیان در تلاش برای تولید و پخش ویدیوی آموزش آرایشی چند بار با حضور سرزده نورث وست و قطع کارش مواجه شد و به این ترتیب، واقعیت‌های فرزندداری را در این ویدیو در اینستاگرام به نمایش گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران‌آرت، روز پنجشنبه، مالک لوازم آرایشی کی‌کی‌دابلیو بیوتی (KKW Beauty) توضیح داد که سالم است و در منزل او و شوهرش کانیه وست به همراه چهار فرزند آنها نورث، سینت، شیکاگو، و سالما "در اتاق مهمان‌خانه مخفی" شده است تا بتواند آن ویدیوی آموزش آرایش را با فراغ بال ضبط کند.

اما آن مخفیگاه به جای فراهم کردن فراغت بال برای ستاره تلویزیونی تا بتواند روش‌های آرایش خود را به طرفدارانش نشان دهد، تاثیر خاصی در دور نگه داشتن بزرگ‌ترین دختر او و عدم ورودش به صحنه فیلمبرداری نداشت.

دختر شش ساله یک جا می‌پرسد: "می‌توانم دستانم را بشویم؟" و مادر این چهار کودک پاسخ می‌دهد: "می‌توانی در اتاق کناری دستانت را بشویی؟ نمی‌خواهم تمام لوازم آرایشی‌ام را خیس کنم عسلم." و بعد رو به دوربین می‌گوید: "هی بچه‌ها، من در اتاق مهمان قایم شده‌ام. در اتاق مهمان مخفی شده‌ام چون کودکانم من‌را تنها نمی‌گذارند."

این مادر ۳۹ ساله بعد به دخترش می‌گوید: "نورث، آیا می‌شود بگذاری لطفا این ویدیوی آموزشی کوتاهم را تمام کنم؟ این تنها چیزی است که می‌خواهم، یک سرگرمی کوچک برای خودم."

کیم کارداشیان

این ویدیو باعث شد تا سایر پدرو مادرهایی نیز که به خاطر شیوع ویروس کرونا و برای رعایت فاصله در اجتماع همراه کودکان خود خانه‌نشین شده‌اند، در رسانه‌های اجتماعی با ستاره برنامه "پا به پای خانواده کارداشیان" همدلی کنند.

شخصی توییت کرد: "خواهش کیم کارداشیان از نورث که به او اجازه دهد آموزش آرایش‌اش را انجام دهد، واقعا حکایت همه مادران است ..."

شخص دیگری نوشت: "واکنش کیم کارداشیان به حضور سرزده نورث هنگام آرایش کردن در حال حاضر وضعیت تمام پدر و مادرهاست."