۰ نفر

افشای راز ازدواج نکردن دو چهره سرشناس +عکس

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۵
کد خبر: 408455
افشای راز ازدواج نکردن دو چهره سرشناس +عکس

شکیرا نامزد پیکه درباره علت ازدواج نکردنش با این بازیکن سرشناس را بیان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سیمرغ، شکیرا و جرارد پیکه یکی از سرشناس ترین و مشهورترین زوج های دنیا هستند که خیلی از هوادارانشان با هیجان اتفاقات زندگی شخصی مدافع بارسلونا و خواننده کلمبیایی را دنبال می کنند.بسیاری از هواداران این دو منتظر مراسم ازدواجشان هستند اما حرفهای اخیر شکیرا نشان می دهد که خبری از مراسم ازدواج در کار نیست. خواننده کلمبیایی در مصاحبه با برنامه آمریکایی "60 دقیقه" که هر دو به بهانه حضور شکیرا به عنوان یکی از خوانندگان مسابقه سوپربول  حضور یافت و در حضور پیکه صحبت هایی را انجام داد. او در این باره که چرا نمی خواهد با مدافع بارسلونا ازدواج کند، صحبت کرد.

شکیرا و پیکه

شکیرا در این مصاحبه صحبت هایی را انجام داده که باعث شگفت زدگی پیکه شده بود و گفت:" از ازدواج می ترسم. دوست ندارم که به چشم یک همسر به من نگاه شوم بلکه ترجیح می دهم که یک نامزد باشم. ازدواج برای من همچون میوه ممنوعه است. ترجیح می دهم که به این فکر کنم که بسته به رفتارت هر اتفاقی امکان پذیر است."

شکیرا و پیکه

 جرارد پیکه و شکیرا در سال 2010 و در حین جام جهانی آفریقای جنوبی رابطه شان را آغاز کردند. در ان زمان خواننده کلمبیایی ترانه رسمی مسابقات را خواند و در حین ضبط آن با پیکه آشنا شد. حالا این دو قریب به ده سال است که همدیگر را می شناسند. شکیرا قرار است که در رویداد ورزشی مهمی همچون سوپربول در آمریکا اجرا داشته باشد. حاصل رابطه  این زوج، دو فرزند به نام های میلان هفت ساله و ساشا چهار ساله بوده است.