۰ نفر

بازیگر زنی که خواهرزاده یکی از مسئولان شد

۷ تیر ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 362926
بازیگر زنی که خواهرزاده یکی از مسئولان شد

نیلوفر شهیدی می‌گوید که در سریال «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را بازی می‌کند که آقازاده‌ای است که ندانسته درگیر ماجرایی می‌شود و به دلایلی بدون اینکه بداند اطلاعات امنیتی را لو می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نیلوفر شهیدی یکی از چندین بازیگر سریال «گاندو» است که نقشی متفاوت ایفا کرده است. این بازیگر در گفت‌وگوی انجام شده پیرامون نقشی که به عهده داشت، گفت: در «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را بازی کردم. آقازاده‌ای که ندانسته درگیر ماجرایی می‌شود و به دلایلی بدون اینکه بداند اطلاعات امنیتی را لو می‌دهد و اشتباهاتی انجام می‌دهد. این نقش کاملاً به روز است هر چند با بقیه موارد مشابه تفاوت‌هایی دارد و دختری است که از روی غفلت دست به اشتباه می‌زند و جایی می‌فهمد که دیگر دیر شده است.

بازیگر سریال «گاندو» درباره همکاری بازیگران در شکل‌گیری نقش‌های مختلف سریال امنیتی جاسوسی «گاندو» گفت: بیشتر حجم بازی‌های من با لیلا اوتادی و داریوش فرهنگ و وحید رهبانی بود. داریوش فرهنگ که دیگر نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و آنقدر حرفه‌ای و کاربلد هستند که هر لحظه در کنار ایشان بودن لذت‌بخش است. بقیه دوستان هم همینطور بودند و همه‌چیز در کمال احترام و به شکل حرفه‌ای انجام شد.