۰ نفر

دغدغه میترا حجار برای اقیانوس‌ها

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۵۰
کد خبر: 358718
دغدغه میترا حجار برای اقیانوس‌ها

میترا حجار، بازیگر نقش فروغ در سریال«از یادها رفته» از مردم خواست تا برای شناخت اقیانوس‌ها که زندگی انسان‌ها بسیار وابسته به آن است، وقت بگذارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، میترا حجار، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی‌ با نقش فروغ در سریال «از یادها رفته»در تلویزیون فعالیت داشته است، در پستی اینستاگرامی، دغدغه محیط زیستی خود را با مردم در میان گذاشت. فعالیت در زمینه محیط زیست توسط او در برنامه «دورهمی» نیز مطرح شده بود.

او نوشته است: «لطفا یک دقیقه برای درک اقیانوس‌ها وقت بگذارید. اقیانوس‌ها میزبان هشتاد درصد از تنوع زیستی زمین هستند. بیش از سه میلیارد مردم جهان به ماهی برای بخشی از غذایشان وابسته‌اند. یک نفر از هر ده نفر برای ادامه زندگی به صنعت ماهیگیری وابسته است، اگرچه بیش از ۳۰ درصد گونه‌ها دچار صید بی‌رویه هستند. ما انسان‌ها برای نجات اقیانوس‌ها نقش مهمی داریم. ۱- (اگر گوشتخوار هستید) از دامنه گسترده‌تر ماهی‌ها تغذیه کنید. ۲- از ماهی‌های بومی استفاده کنید تا ماهیگران محلی را حمایت کنید. ۳- کمتر اقیانوس‌ها را آلوده کنید. عملکرد ما تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. بدون اقیانوس‌ها حیات در زمین برای ما ممکن نیست. لطفا به اشتراک بگذارید.»