۰ نفر

نقش کوتاه و لذت بزرگ بهنوش طباطبایی +عکس

۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۴۴
کد خبر: 333218
نقش کوتاه و لذت بزرگ بهنوش طباطبایی +عکس

بهنوش طباطبایی، بازیگر نقش شهلا توکلی، همسر جهان پهلوان تختی، به بهانه نمایش فیلم «غلامرضا تختی» در جشنواره فیلم فجر، متنی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنوش طباطبایی، بازیگر فیلم «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، با انتشار متنی اینستاگرامی، از لذت بازی در این اثر سینمایی گفت. 

این بازیگر نوشت: «دیشب در کاخ جشنواره صحبت از مردی بود که دلگرمی مردم زمانه‌اش بود ولی در سی و هفت سالگی از همه چیزش گذشت و برای همیشه رفت اما هنوز آقاست...آقا تختی!

دیشب در حالی که از سالن سینما بیرون می‌آمدم، به این فکر می‌کردم که غلامرضا تختی در تمام این سال‌ها با ما بود و ما نگاهش نمیکردیم. در تمام این سال‌ها روز به روز بیشتر از این جوانمرد جاوید ایران‌زمین فاصله گرفته بودیم اما انگار غلامرضا تختی دوباره با همان لبخند نجیبش در زمانه غریب خودخواهی‌ها و تعجیل‌ها، قضاوت‌های ناعادلانه و ناجوانمردی‌ها ، دروغ‌ها و تنش‌ها بر پرده سینما ظاهر شده تا با ما حرف بزند تا دوباره دست هموطنانش را بگیرد و بگوید من غلامرضا تختی‌ام و هنوز میان میدان‌های شهر ایستاده‌ام تا پشت مردمم باشم. مثل همان روز که از ملبورن آمدم، مثل ٢٨ مرداد، مثل بویین زهرا...مرا ببینید...

ناگهان فلاش دوربین عکاسان یادم آورد من هم عضوی از بازیگران فیلم غلامرضا تختی هستم...نقشی کوتاه و لذتی بزرگ که همیشه برایم میماند. من دیشب حضور شبح یک شاعر فیلمساز را هم آنجا احساس می‌کردم که شادمان کنارمان حضور داشت...علی حاتمی...انگار او هم لحظه به لحظه همراه ما بود...

دست مریزاد میگویم از عمق جان به همه همکارانم در این فیلم به ویژه آقایان سعید ملکان و بهرام توکلی که خالصانه و صادقانه برای نام بزرگ تختی کاری کردند کارستان....تختی برای میلیونها انسانی که او را ندیدند افسانه‌ای بود شنیدنی حالا حقیقتی است دیدنی.»