۰ نفر

آرایش غلیظ خانم مجری، دردسرساز شد! +عکس

۵ دی ۱۳۹۷، ۰:۱۳
کد خبر: 324574
آرایش غلیظ خانم مجری، دردسرساز شد! +عکس

حاشیه‌ها بخشی عادی از زندگی سلبریتی‌ها و افراد معروف هستند. اما در جامعه ما سلبریتی‌های خانم حواشی و دردسر‌های زیادتری دارند. جامعه ایرانی حساسیت خاصی به پوشش و آرایش بانوان دارد و صد البته این حساسیت در مورد بازیگران و افراد مطرح بیشتر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرادید، به تازگی سردبیر یکی از جراید به مجری معروف تلویزیون به خاطر پوشش و ظاهرش حمله کرده است. گویا پوشش و آرایش این مجری به نظر او آن قدر زشت و زننده بوده که او را به روز قیامت حواله داده است. ژیلا صادقی، همان مجری معروف است که به تندی از او انتقاد شده است.
8
ژیلا صادقی به همراه مهمانانش در ویژه برنامه شب یلدا

این دردسر برای ژیلا صادقی از کجا شروع شده است؟

خانم ژیلا صادقی از جمله مجری‌های محبوب تلویزیون است که تا به حال دچار دردسری از این دست نشده بود. او بعد از مدت‌ها با برنامه‌ای ویژه شب یلدا به تلویزیون برگشت. ژیلا صادقی، مجری ویژه برنامه شب یلدا در شبکه ۲ و میزبانان میهمانان این برنامه بود. خانم صادقی در این برنامه با لباسی متفاوت و سنتی به رنگ قرمز به صحنه آمده بود.

ژیلا صادقی
ژیلا صادقی در ویژه برنامه شب یلدا
چند روز بعد از پخش برنامه ژیلا صادقی، سردبیر یک روزنامه از پوشش و آرایش این مجری انتقاد کرده است. وی، رییس صدا و سیما را خطاب قرار داده و از او بابت برنامه‌های خوب صدا و سیما به ویژه خندوانه تشکر کرده است.
9
وی در ادامه به برنامه شب یلدای شبکه ۲ اشاره کرده است. او گفته که آرایش مجری این برنامه بسیار غلیظ و لباسش تبرج گونه(خودنمایانه) بوده است. احدیان حتی حرکات و رفتار خانم صادقی را هم خودنمایانه دانسته است.

سردبیر این روزنامه به علی عسگری گفته یا برای روز قیامت به خاطر این اعمال باید حجتی داشته باشید و یا این اعمال را در تلویزیون اصلاح کنید.

تا کنون نه خانم صادقی و نه هیچ یک از مسئولان صدا و سیما به این خبر واکنش نشان نداده اند.