۰ نفر

اعتراض به همجنسگرایی دلیل برکناری مجری اسکار

۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴
کد خبر: 320152
اعتراض به همجنسگرایی دلیل برکناری مجری اسکار

قرار بود کوین هارت نود و یکمین مراسم اسکار را اجرا کند که به دلیل نپذیرفتن اولتیماتوم آکادمی اسکار برای عذرخواهی رسمی از همجنسگرایان، صحنه اجرا را واگذار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، چند روز پیش خبری از اجرای "کوین هارت" در نود و یکمین مراسم اسکار اعلام شد و خود این کمدین هم در پست اینستاگرامی خود اجرای مراسم اسکار را تأیید کرد و نوشت: «مطمئنم که امسال اسکار را اسکاری خاص می‌کنم. حالا وقت رسیدن به این موقعیت است.» اما امروز خبری رسید که این کمدین و بازیگر آمریکایی از اجرای مراسم اسکار کناره‌گیری کرده است.

دلیل این کناره‌گیری توئیت‌های جنجالی علیه همجنسگرایان اعلام شده است. "کوین هارت" با انتشار ویدئویی ضمن تأیید خبر کناره‌گیری اعلام کرده آکادمی اسکار از او خواسته‌اند به سبب توئیت‌های که پیش از این علیه همجنسگرایان منتشر کرده رسماً عذرخواهی کند و به او اولتیماتوم داده شده که یا عذرخواهی کند یا از اجرای مراسم اسکار کناره‌گیری کند.

او هم در این باره گفت: "تصمیم گرفتم تا اجرای مراسم اسکار 2019 کناره‌گیری کنم، چرا که نمی‌خواهم در این شب بزرگ که برای تجلیل از بسیاری از هنرمندان بااستعداد و فوق‌العاده است موجب حواس‌پرتی حاضران شوم. هدف من نزدیک کردن افراد به هم است و نه جدا کردن آنها. از آکادمی اسکار بسیار متشکرم و امیدوارم روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم و از فرصتی که در اختیار من قرار دارند قدردانی می‌کنم".

گفتنی است، نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 24 فوریه 2019 (پنجم اسفند) در سالن دالبی‌تئاتر هالیوود برگزار می‌شود و به صورت زنده در 225 کشور و منطقه جهان روی آنتن می‌رود؛ احتمالاً مسئولین آکادمی اسکار در روزهای آینده شخص جدیدی را به عنوان مجری اعلام خواهند کرد.