۰ نفر

از کجا متوجه شوید که طرف مقابل واقعا شما را دوست دارد؟ / نشانه های عشق واقعی

۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبر: 682096
از کجا متوجه شوید که طرف مقابل واقعا شما را دوست دارد؟ / نشانه های عشق واقعی

وقتی با کسی قرار ملاقات می گذارید و تا با او آشنا شوید، به کلمات نمی توانید اعتماد کنید و این باعث می شود حدس بزنید که او واقعاً چه احساسی نسبت به شما دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وقتی با کسی قرار ملاقات می گذارید و تا با او آشنا شوید، به کلمات نمی توانید اعتماد کنید و این باعث می شود حدس بزنید که او واقعاً چه احساسی نسبت به شما دارد. وقتی او به شما نمی گوید که دوستتان دارد، شما تعجب می کنید که آیا او عاشق من است؟

مردانی که به هنر اغواگری تسلط دارند، دقیقاً می دانند که برای بردن دل شما، به شما چه باید بگویند.

ما  برای شما نشانه هایی آوردیم که نشان می دهد او دروغ نمی گوید و واقعا شما را دوست دارد و می خواهد که تعهد و عشق طولانی مدتش را به شما ثابت می کند.

تو الهام بخش زندگی من هستی

هر کسی می تواند به شما بگوید که زیبا هستید. اما کسی که عمیقا شما را دوست داشته باشد از شما الهام می گیرد. هنگامی که او را ملاقات می کنید، او به تدریج رفتارش را تغییر می دهد و تلاش می کند بهترین نسخه خودش باشد تا شما را از دست ندهد. مثلا یک عادت اشتباه را ترک می کند و با حرف های شما انگیزه می گیرد.

خوشحال می شوم اگر با من بیایی تا..

این مکان ها می تواند مهمانی، محل کار، شرکت ، رستوران مورد علاقه اش یا هر مکانی باشد تا شما را به نزدیک ترین دوستان و همسالانش نشان دهد. اگر او این کار را انجام دهد، می خواهد که شما اولویت زندگی او باشید.

من می خواهم به شما کمک کنم در ...

اگر او پیشنهاد میدهد که در انجام کارها یا تعمیرات به شما کمک کند، به این معنی است که می خواهد شوالیه شما باشد. او نمی‌خواهد شما از یک مرد دیگر کمک بگیرید .

من می خواهم شما را با خانواده یا نزدیکترین دوستانم آشنا کنم

یک مرد فقط زمانی این جمله را می گوید که شما را انتخاب کرده باشد و می خواهد ببیند که نظر خانواده و دوستانش در مورد شما چیست.

در کنار من باش

اگر او می خواهد هر روز در کنار شما باشد، به این معنی است که فکر می کند شما آن کسی هستید که می خواهد با او زندگی کند.

وقتی ازدواج می کنیم / بچه دار می شویم / به مکان دیگری می رویم و ...

اگر این چیزها را می گوید، یعنی می خواهد به شما متعهد شود و شما را به عنوان شریک زندگی اش، اولویت اصلی زندگی اش قرار بدهد. او در حال برنامه ریزی یک ماجراجویی است و از شما می خواهد که بانوی زندگی او باشید.

دوستت دارم

آخرین جمله و مهمترین جمله.. ناگفته نماند، که این جمله باید تکرار شود . گفتن آن به طور مرتب نشان می دهد که او نه تنها شما را دوست دارد، بلکه مردی دلسوز و متعهد است که می خواهد شما را خوشحال کند.

هرگز فراموش نکنید که اگر این جملات را از مردی شنیدید که تازه با او آشنا شدید و هیچ شناخت کاملی نسبت به یکدیگر ندارید احتیاط کنید . زیرا دوست داشتن با عاشق شدن متفاوت است و هرکسی ممکن است شما را دوست داشته باشد و از این جملات استفاده کند. تنها چیزی که فرق واقعی و دروغین بودن این جملات را مشخص می کند ، مدت زمانی است که با هم سپری کردید.