۰ نفر

وضعیت فرودگاه های کشور پس از بارش های اخیر

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 701121
وضعیت فرودگاه های کشور پس از بارش های اخیر

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور تماس بگیرند و از وضعیت پروازشان مطلع شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اصغر باریکانی گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم‌گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به‌ عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین‌ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر تمامی شرایط برای نشست و برخاست پروازها در فرودگاه مهرآباد برقرار است؛  البته این شرایط برای زمان فعلی است و پروازهای بعدی را شرایط جوی تعیین می‌کند.

در عین حال با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، توصیه می‌شود مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.